اقتدار ایران در جامعه جهانی مرهون خون شهداست
دبير مجمع نمايندگان استان مازندران /

اقتدار ایران در جامعه جهانی مرهون خون شهداست

<p><span style='font-family: Tahoma;'>دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران تاکید کرد : اقتدار و ایستادگی امروز ایران در جامعه جهانی مرهون خون شهداست .</span></p>

به گزارش مازند اصناف ؛ قاسم احمدی لاشکی پیش از ظهر امروز در حاشیه کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت : امروز یکی از روزهای بار ارزش و تاریخی در استان مازندران است .

احمدی لاشکی با بیان اینکه شهدا به این مراسم نیاز ندارند ، خاطرنشان کرد : شهدا با پیمانی که با خدای خود بستند نزد پروردگار روزی می خورند و این ما هستیم که نیاز به آنها داریم .

وی تاکید کرد : ما نیاز به حضور در این مراسمات داریم تا در راهی که شهدا برای ما ترسیم کردند حرکت کنیم و از آن خارج نشویم .

نمانیده نوشهر و چالوس در مجلس افزود : این مراسمات یادآور رشادت و سرافرازی مردان این دیار است و ما با الگوگیری از آنان باید ادامه دهنده راه آنها باشیم .

احمدی لاشکی با بیان اینکه قطعا خود شهدا معرف خود هستند اما ما نیز باید قدردان آنها باشیم ، تاکید کرد : اقتدار و ایستادگی امروز ما در جامعه جهانی مرهون خون شهداست .

وی اظهار داشت :  شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی  یعنی عدم وابستگی ،عدم تبعیت از غرب و مستقل زندگی کردن در عین اینکه با جهان در تعامل باشیم این عزتمندی را شهدا به ما هدیه کردند .

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران با این اینکه مراسمات و سالگردهای شهدا  برای احیا و بازسازی رفتار و شخصیت ما ضرورت دارد ، گفت : امیدواریم بتوانیم درس های بزرگی از شهدا در همه کردار و رفتار ما پیدا شود .

احمدی لاشکی به سخنان حضرت امام (ره) در خصوص تعمق در وصیت نامه های شهدا اشاره کرد و گفت : صرف حضور در مراسم کفایت نمی کند بلکه باید از شهدا درس ایثار ، فداکاری و وفای به عهد را سرلوحه کارخود قرار دهیم.

عضو کمسیون آموزش مجلس با بیان اینکه همه شهدا در وصیت نامه های خود بر حمایت از ولایت ، ارزش های دینی و اعتقادی، خودکفایی و خوداتکایی و مستقل بودن تاکید کردند ، خاطرنشان کرد : ما در عمل هم باید از این وصیت نامه ها و از این منش و گفتار درس بگیریم و پیرو راستین شهدا باشیم .

وی جایگاه کنونی شهدا را تبعیت از امام حسین (ع) دانست و افزود : شهدا از مولای خود امام حسین (ع) درس گرفتند و به این مرحله رسیدند و ما هم امیدواریم لایق این باشیم تا بتوانیم مسیر آنها را ادامه دهیم  .


ارسال دیدگاه