مشکلات آژانس های تلفنی در فریدونکنار+نرخ تاکسی تلفنی در سال 94
اختصاصي / رئيس اتحاديه ي موسسات اتومبيل کرايه فريدونکنار خبر داد

مشکلات آژانس های تلفنی در فریدونکنار+نرخ تاکسی تلفنی در سال 94

<p style="text-align: justify;">در حال حاضر بزرگترین مشکل ما بحث بیمه&nbsp; تامین اجتماعی است؛ در حالیکه&nbsp; رانندگان تاکسی تلفنی ها اقدام به ثبت نام کارت اشتغال نموده اند، اما بعلت استناد بیمه تامین اجتماعی به اعلام رسمی سایت، از تحت پوشش قرار دادن این رانندگان خودداری می کند و این امر موجب روز مشکلات فراوانی برای بسیاری از رانندگان گشته است.</p>

مهدی باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: بنا بر مصوبه کمیسیون نظارت، نرخ تاکسی تلفنی ها نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

 

وی در ادامه افزود: نرخ تاکسی تلفنی ها در شب و در روز بدون تفاوت 3000 تومان، مسافت های برون شهری بازای هر کیلومتر 500 تومان و در اختیار ساعتی 9000 تومان اعلام شده است.

 

باقرزاده در خصوص مشکلات آژانس های تلفنی فریدونکنار پاسخ داد: در حال حاضر بزرگترین مشکل ما بحث بیمه  تامین اجتماعی است؛ در حالیکه  رانندگان تاکسی تلفنی ها اقدام به ثبت نام کارت اشتغال نموده اند، اما بعلت استناد بیمه تامین اجتماعی به اعلام رسمی سایت، از تحت پوشش قرار دادن این رانندگان خودداری می کند و این امر موجب روز مشکلات فراوانی برای بسیاری از رانندگان گشته است.

 

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار خاطر نشان کرد: مشکل مشترک تمام آزانس های مازندران، بحث قانون دارا بودن 100 متر پارکینگ برای تاکسی تلفنی هاست که این موضوع چالش پیش روی بسیاری از آژانس های تلفنی استان و همچنین فریدونکنار است.

 

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه فریدونکنار ضمن اشاره به فعالیت 50 تاکسی تلفنی و 600 راننده در فریدونکنار تاکید کرد: علیرغم فعالیت 600 راننده در فریدونکنار، تعدا کارت های سوخت ما به 250 عدد هم نمی رسد. هر چند علیرغم بسته بودن دو ساله سایت هرگونه جابجایی غیرممکن گردیده بود، اما الحمدلله در یک ماه اخیر این اتفاق هر چند به کندی در حال اجراست.

 

باقر زاده در ادامه اظهار داشت: در گذشته جهت انتقال کارت سوخت رانندگان موظف به پرداخت مبلغ 10 هزار تومان به حساب ستاد حمل و نقل کشور بودند که در سال جاری واریز مبلغ 10 هزار تومان دیگر به حساب شورای اصناف کشور موجب گله مندی رانندگان گردیده است.

 

وی در پایان ضمن اشاره به صدور مجوز 2 تاکسی تلفنی ویزه بانوان در فریدونکنار اذعان داشت: متاسفانه عدم صدور کارت سوخت برای رانندگان این دو تاکسی تلفنی، منجر به عدم فعالیت آنها گردیده است که امیدواریم با توجه ویزه مسئولان، شاهد بازگشایی و فعالیت تاکسی تلفنی بانوان در فریدونکنار باشیم.

 

انتهای پیام/

مجتبی قربانی


ارسال دیدگاه