استاندار مازندران عناصر معلوم الحال را در حلقه مشاورانش راه ندهد
نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه و جويبار:

استاندار مازندران عناصر معلوم الحال را در حلقه مشاورانش راه ندهد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبارگفت: استاندار مازندران یک سری افراد معلوم الحال که نه تنها مشکل سیاسی و اقتصادی داشته بلکه در دادگاه هم پرونده دارند را به عنوان مشاور دور و برش جمع نکند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از بلاغ، کمال علیپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استاندار وظیفه دارد به نمایندگان پاسخ دهد نه نمایندگان به استاندار، اظهار داشت: این اولین انتقاد سازنده ما به استاندار که یادش باشد، یک سری افراد معلوم الحال که نه تنها مشکل سیاسی و اقتصادی داشته بلکه  در دادگاه هم پرونده دارند را به عنوان مشاور دور و برش جمع نکند که به نماینده بگویند شما باید پاسخگو باشید.
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار با اشاره به سخنان استاندار در روز اول انتصابش که گفته بود «تا یک ماه دیگر برنامه هایم را به نمایندگان می گویم» بیان داشت: در حالیکه  بیش از 4 ماه از انتصاب استاندار می گذرد هنوز برنامه های استاندار  مشخص نیست.حتی یک بار ربیع فلاح را به مجلس دعوت کردیم  و در آنجا  از ایشان خواستیم تا برنامه هایش را بازگو کند آنجا هم گفت من هنوز برنامه هایم را مشخص نکرده ام .
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این مطلب که ما از استاندار تنها دو چیز خواستیم تصریح کرد: استاندار باید کارهای مثبت استاندار قبلی را ادامه دهد  ضمن اینکه برنامه هایش را به نمایندگان بگوید.
 
وی ادامه داد: استاندار باید کارهایی را که تا کنون انجام داده را به ما گزارش دهد تا ما این اقدامات را  به گوش مردم برسانیم.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: استاندار اشتباه قلمداد نکند، ما با کسی جنگ نداریم بلکه این وظیفۀ ماست تا اشتباهاتش را به ایشان تذکر دهیم.
 
رئیس کمیته راه و ترابری مجلس انتصاب برخی از مشاورین را بزرگترین اشتباه استاندار دانست و تأکید کرد: مشاور استاندار می گوید نماینده باید  به ما پاسخ دهد یعنی مشاور استاندار  به این نکته توجه نکرد که استاندار باید پاسخگو باشد نه نماینده مردم در مجلس چرا که روال قانونی این است که  وزیر کشور باید به نمایندگان پاسخ دهد نه نمایندگان به وزیر کشور.
 
وی با بیان اینکه من قطعا سوال هایی که از استاندار پرسیدم را از وزیر کشور هم می پرسم، اظهار داشت: استاندار وظیفه دارد به مجلس آمده و برنامه هایش را تشریح کند.
 
علیپور ضعیف خطاب کردن استاندار را انتصاب برخی از مشاورانش دانست و تاکید کرد: برخی از مشاوران استاندار ایشان را بازی می دهند.
 


ارسال دیدگاه