یک چهارم خیاطی های مرکز مازندران فاقد پروانه کسب هستند

یک چهارم خیاطی های مرکز مازندران فاقد پروانه کسب هستند

<h2> <p>&nbsp;</p> </h2> <p><span style="font-family: Tahoma;">رئیس اتحادیه خیاطان مردانه گفت: <span style="font-family: Tahoma;">در حال حاضر بیش از 200 خیاطی مردانه در مرکز استان در حال فعالیت می باشند که از این تعداد بیش از یک چهارم آن فاقد جواز کسب می باشند.</span></span></p> <p><strong><br /> </strong></p> <p>&nbsp;</p>

ولی اله یوسفی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت:تولیدی ها عامل اصلی رکود بازار و کم کار شدن خیاطان هستند.


وی در ادامه با بیان این مطلب افزود: خیاطان در شش ماهه اول سال به علت گرمی هوا و ایام تعطیلات و... بیکارند؛ در شش ماهه دوم سال و با فرا رسیدن فصل مدارس بازار تکانی می خورد که در این ایام تولیدی ها مجال کار را از خیاطان ربوده اند.


یوسفی تصریح کرد: علیرغم وجود این همه دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، تولیدی ها و حتی برخی از بوتیک داران با گرفتن سفارش، بازار را از ما گرفته اند و علیرغم اینکه خیاطان ما حاضرند با کمترین اجرت کت و شلوار بدوزند اما متاسفانه پوشاک مدارس به ما نمی رسد.


عضو هیات مدیره اتحادیه خیاطان در پایان ضمن بیان اینکه دوخت پیراهن در رسته اتحادیه پیراهن دوزان مردانه است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 200 خیاطی مردانه در مرکز استان در حال فعالیت می باشند که از این تعداد بیش از یک چهارم آن فاقد جواز کسب می باشند.


یوسفی در پایان نرخ دوخت خیاطی های مرکز مازندران را به شرح ذیل اعلام کرد:

کت و شلوار 200 هزار تومان، پالتو جلیقه به صورت توافقی بین مشتری و خیاط، کت تک 170 هزار تومان و شلوار 35 هزار تومان.

 

انتهای پیام/

بهراد حسینی


ارسال دیدگاه