سایت‌های اینترنتی دانلود فیلم زیر ذره‌بین پلیس

سایت‌های اینترنتی دانلود فیلم زیر ذره‌بین پلیس

<p>رییس پلیس پایتخت گفت: پلیس با سایت&zwnj;هایی که اقدام به بارگذاری محصولات فرهنگی و فیلم&zwnj;های غیرمجاز و قاچاق در فضای خود کرده&zwnj;اند نیز برخورد خواهد کرد.</p>

به گزارش مازند اصناف، سردار حسین ساجدی‌نیا درباره اینکه آیا پلیس برنامه برخورد با سایت‌هایی که اقدام به فراهم کردن امکان دانلود رایگان محصولات فرهنگی داخل کشورمان و نیز فیلم‌های خارجی غیرمجاز کرده‌اند را دارد یا خیر؟ گفت: در این خصوص پلیس فتا و پلیس اطلاعات ما در همکاری با یکدیگر اقدام به شناسایی این سایت‌ها کرده و با آنان نیز برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه یکسری از افراد نیز اقدام به تبلیغ محصولات غیرمجاز خود در سایت‌ها کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس فتا و پلیس اطلاعات فضای مجازی را رصد می‌کنند و اتفاقا بخشی از دستگیری‌هایی که در عملیات هفته گذشته داشتیم، از میان همین سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی بود.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه ما با کسانی که اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی در بحث تهیه، توزیع و فروش محصولات فرهنگی به شکل قاچاق و نیز توزیع فیلم‌های مستهجن کنند برخورد خواهیم کرد، افزود: همچنین آن دسته از اصنافی که اقدام به توزیع فیلم‌های غیرمجاز کنند با همکاری اصناف شناسایی شده و با آنان برخورد می‌شود. بنابراین طرح‌ها مربوط به دستفروشان خیابان نخواهد بود.

ساجدی‌نیا ادامه داد: یکسری از گروه‌ها نیز به شکل باندی فعالیت می‌کردند که حوزه‌های آنان هم در فضای اینترنت و مجازی و هم در فضاهایی مانند کف خیابان‌ها بود که برخی از آنان نیز شناسایی شده و با آنان برخورد نیز شده است.

وی در ادامه از تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی قاچاق و غیرمجاز خبر داد و گفت: این طرح به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از اشاعه فرهنگ غرب ادامه خواهد داشت و من از خانواده‌ها و شهروندان نیز درخواست می‌کنم که هرنوع اطلاعاتی درخصوص فعالیت افراد در این زمینه را به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع:ایسنا


ارسال دیدگاه