افزایش چراغ خاموش کرایه تاکسی در مازندران

افزایش چراغ خاموش کرایه تاکسی در مازندران

<p><span style="font-family: Tahoma;">بحث افزایش کرایه تاکسی هر سال بعد از عید دغدغه جدی رانندگان تاکسی در مازندران و سایر استان&zwnj;های کشور است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، سال گذشته بعد از اعلام افزایش قیمت بنزین، قیمت کرایه تاکسی در شهرهای استان ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرد ولی به دلیل نبود پول خرد، عملاً ۱۰۰ تومان بیشتر از نرخ اعلام‌شده از مردم دریافت می‌ شد.

درسال ۹۴ هم رانندگان تاکسی بدون توجه به اینکه تغییری در نرخ کرایه ایجاد نشده، ۱۰۰ تومان بالا‌تر از نرخ مصوب سال گذشته از مسافران دریافت می‌کنند.

از طرفی متولیان ساماندهی تاکسی در شهر‌ها نیز به مردم اعلام کردند که تخلفات رانندگان تاکسی را به مسئولان امر اطلاع‎رسانی کنند.

به‌عنوان مثال مسافران مسیر انقلاب به بلوار کشاورز، در زمانی که بازرسان تاکسی‌رانی در ایستگاه حضور ندارند، با مشکل جدی مواجه هستند و حتی بارها مشاهده شده که چندین مورد درگیری لفظی بین راننده و مسافر در ایستگاه مقصد و مبداء به‎وجود می‎آید.

گفتنی است  در حالی که رانندگان انتظار دارند که مسئولان همانند سنوات گذشته نسبت به تأمین نیازهای اولیه آنها از قبیل روغن، لاستیک و ... به قیمت تعاونی اقدام کنند، اما متولیان تاکسی‌رانی هیچ‌گونه خدمات رفاهی به رانندگان ارائه نمی‌کنند.

 

بلاغ


ارسال دیدگاه