برتری اپل در بازار ساعت‌های هوشمند

برتری اپل در بازار ساعت‌های هوشمند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">بررسی های موسسه تحقیقاتی IHS Technology نشان می دهد که بازار ساعت&zwnj;های هوشمند به سرعت رشد کرده و تعداد این ساعت ها در بازار از 3.6 میلیون واحد در سال 2014 به 101 میلیون واحد در سال 2020 افزایش می یابد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، اپل با عرضه ساعت هوشمند خود فعلا در بازار نوظهور این محصول رتبه اول را در اختیار دارد و انتظار می رود تا یکی دو سال آینده نیز این برتری را حفظ کند.

 
برتری اپل در بازار ساعت‌های هوشمند



بررسی های موسسه تحقیقاتی IHS Technology نشان می دهد که بازار ساعت‌های هوشمند به سرعت رشد کرده و تعداد این ساعت ها در بازار از 3.6 میلیون واحد در سال 2014 به 101 میلیون واحد در سال 2020 افزایش می یابد.



اپل با عرضه 19 میلیون ساعت در سال جاری میلادی 56 درصد از این بازار را از آن خود خواهد کرد. اما این سهم تا سال 2020 به 38 درصد سقوط خواهد کرد. زیرا شرکت های سازنده ساعت های آندرویدی به تدریج سهم خود را از این بازار پیدا خواهند کرد.



نتایج این مطالعه حاکیست اپل تا سال 2020 بزرگترین تولیدکننده ساعت های هوشمند باقی خواهد ماند. در این سال از هر 20 کاربر گوشی های هوشمند یکی از ساعت های هوشمند هم استفاده خواهد کرد. این رقم در سال 2014 یک نفر به ازای هر 500 نفر بوده است.



IHS Technology احتمال داده که بعد از چند سال ممکن است ساعت های هوشمند هم به سرنوشت عینک هوشمند گوگل دچار شوند و کم کم منسوخ گردند. مگر اینکه سرمایه گذاری های گسترده ای در این زمینه به عمل آید.

 

فارس


ارسال دیدگاه