جدیدترین ویژگی گوشی گالکسی نوت ۵

جدیدترین ویژگی گوشی گالکسی نوت ۵

<p><span style="font-family: Tahoma;"> به تازگی ویدیویی در فضای مجازی در مورد گوشی هوشمند گالکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده که کاربران را بیشتر با ویژگی های این محصول آشنا می کند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، چند ماهی است که اخبار مختلفی در مورد این گوشی در فضای مجازی منتشر و مشخص شده است که این موبایل دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی، از بدنه تمام آلومینیومی برخوردار است. همچنین مدل هایی از آن با قاب چرمی در دسترس خواهد بود.



نمایشگر AMOLED این گوشی از دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ برخوردار بوده و تراکم پیکسلی آن برابر با ۷۸۴.۸۵PPI  است. استفاده از شیشه نشکن و ضدخش هم در این گوشی پیش بینی شده و البته مجموعه این ویژگی ها وزن آن را تا حدی از میزان معمول بیشتر کرده است.



پردازنده این گوشی احتمالا از نوع Exynos ۷۴۲۰  یا  Exynos ۷ بوده و البته هنوز امکان دارد سامسونگ تغییر عقیده داده و در نهایت از پردازنده Snapdragon ۸۰۸ شرکت Qualcomm در این گوشی جدید بهره بگیرد.


پیش بینی می شود میزان RAM‌گوشی مذکور بین ۴ تا ۶ گیگابایت باشد و حافظه داخلی ۳۲ تا ۶۴ گیگابایتی برای گوشی یاد شده در نظر گرفته شود.



باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل آندروید ۵، امکان نصب کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت، دو دوربین ۲۰ و ۵ مگاپیکسلی در جلو و پشت گوشی از جمله دیگر مشخصات گالکسی نوت ۵ است که در پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

 

 

 

منبع: تراز


ارسال دیدگاه