برگزاری نخستین گردهمایی فعالان پوشاک و منسوجات خانگی در قائم‌شهر+زمان و مکان
دبير اجرايي گردهمايي فعالان پوشاک و منسوجات خانگي خبر داد:

برگزاری نخستین گردهمایی فعالان پوشاک و منسوجات خانگی در قائم‌شهر+زمان و مکان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم&zwnj;شهر از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان پوشاک و منسوجان خانگی در دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف،  پیمان ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نخستین گردهمایی فعالان پوشاک و منسوجات خانگی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی در 23 و 24 اردیبهشت‌ماه جاری در دانشکده فنی و مهندسی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.

 

 

 

 

گردهمایی فعالان پوشاک و منسوجات خانگی در قائم‌شهر برگزار می‌شود

 

 

 

 

دبیر اجرایی این گردهمایی با بیان اینکه تاکنون بیش از 360 متقاضی در این گردهمایی شرکت کردند، گفت: متقاضیان در 4 بخش مسابقه طراحی براساس مقاطع تحصیلی با هم به رقابت می‌پردارند.

 

 

 

 

وی بهترین مکان برای برگزاری این گردهمایی را محیط‌های آموزشی و دانشگاهی دانست و اذعان کرد: آشنایی و مشاركت دانشجویان مستعد، متخصصان و تولیدکنندگان و کارآفرینان عرصه پوشاک و منسوجات خانگی با مسئولان و دست اندرکاران صنعت نساجی و پوشاک کشور از اهداف این گردهمایی است.

 

 

 

 

ولی پور ادامه داد: بیش از 60 شرکت و کارفرمای تولیدکننده محصولات پوشاک و منسوجات خانگی، ماشین سازان نساجی و پوشاک، بازرگانان و صادرکننده پوشاک، اتحادیه تولیدکنندگان صادرکنندگان پوشاک و منسوجات خانگی، انجمن نساجی ایران، انجمن علمی نساجی ایران سازمان‌ها و ارگان‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی از حامیان برگزار کننده این گردهمایی هستند.

 

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این گردهمایی نمایشگاهی در دو قسمت تولیدکنندگان پوشاک و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی که مجریان دوره‌های این رشته هستند برگزار می‌شود که قرار است از بهترین غرفه‌ها با اهدای جوایز نفیسی تقدیر شود.

 

 

 

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی در 11 مورد اصول و مبانی بازرگانی در پوشاک و منسوجات خانگی با استفاده از نرم افزار و تئوری‌های اقتصاد و مطالب مهندسی طراحی پوشاک و لباس و منسوجات خانگی ، فرش و موکت توسط مدرسین و کار آفرینان برتر کشور خبر داد.

 

 

 

 

وی در پایان گفت: علاقمندان برای شرکت و آگاهی از برنامه‌ها به سایت www.st1.ir مراجعه کنند.
 
منبع: قائم انلاین

 



ارسال دیدگاه