درخواست کمک رئیس مجلس عراق از لاریجانی
در تماس تلفني مطرح شد

درخواست کمک رئیس مجلس عراق از لاریجانی

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس مجلس عراق طی تماس تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از اوضاع استان الانبار خواستار کمک لاریجانی برای حل این مشکل شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس، اسامه نجیفی رئیس مجلس عراق شب گذشته (سه‌شنبه) طی تماس تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از اوضاع استان الانبار خواستار کمک لاریجانی برای حل این مشکل شد.

علی لاریجانی نیز در پاسخ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه تاکید بر مشارکت همه ادیان و مذاهب و گروه‌های سیاسی دراداره عراق داشته و تنها راه برون رفت از این مشکل را وفاق عمومی و همکاری همه اقشار با یکدیگر برای امنیت، خدمات رسانی و پیشرفت این کشور می‌داند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: ما از شنیدن خبر استعفای جمعی از نمایندگان مجلس عراق متاثر شدیم زیرا راه حل مشکلات استعفا نیست بلکه تنها با گفتگو و همکاری می‌توان این معضل را حل کرد.

لاریجانی تاکید کرد: همچون همیشه آماده هرگونه همکاری و مساعدت برای حل مشکلات کشور دوست و برادر عراق هستیم و امیدواریم همه دولتمردان و رجال سیاسی با توجه به شرایط خطیر کنونی نسبت به این نوع گرفتاری‌ها، درایت و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.


ارسال دیدگاه