دولت در‌ ‌بسته کالایی به اقشار کم‌درآمد از برنج مازندران استفاده کند
دبير مجمع نمايندگان مازندران با ارسال نامه‌اي به رئيس جمهور

دولت در‌ ‌بسته کالایی به اقشار کم‌درآمد از برنج مازندران استفاده کند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>دبیر مجمع نمایندگان مازندران در نامه&zwnj;ای به رئیس جمهور از وی خواست تا در صورت امکان برنج مازندران در بسته کالایی به اقشار کم&zwnj;درآمد گنجامده شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، قاسم احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگان مازندران در نامه‌ای به روحانی رئیس جمهور کشورمان در مورد خرید برنج کشاورزان مازندرانی برای تهیه سبد کالایی حرف‌هایی به میان آورد.

در این نامه آمده است: همان‌گونه که مستحضرید مازندران نخستین تولیدکننده برنج کشور است و شغل اصلی بخش اعظم مردم این استان کشاورزی و برنج‌کاری است، از سویی فروش محصولات کشاورزی در کنار بالا بودن هزینه‌های تولید همواره نگرانی‌هایی را برای مردم و خانواده‌های تولیدگران به دنبال دارد.

احمدی لاشکی بیان داشت: در همین حال خبر اقدام قابل تشکر دولت برای تحویل چند بسته کالایی به اقشار کم‌درآمد این انتظار را ایجاد می‌کند که جنابعالی دستور فرمایید در تأمین بسته‌های لازم از تولیدات داخلی به خصوص برنج مازندران استفاده شود.

در این نامه تصریح شد: بی‌شک حمایت از تولیدات داخلی ایجاد انگیزه برای کشاورزان مازندرانی برای همکاری بیشتر با دولت مستلزم توجه شایسته به این بخش است.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: با تشکر مجدد از تصمیم دولت در حمایت از اقشار مستضعف آمادگی مراکز تولیدی و بازرگانی استان مازندران در تهیه و تأمین برنج مورد نیاز این طرح را اعلام می‌دارم.

شایان ذکر است، رونوشت این نامه نیز به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نوبخت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، فلاح استاندار مازندران و نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی ارسال شد.


ارسال دیدگاه