بازارهای روزانه با طعم صدای خواننده زن در بابلسر/نظارت با کیست؟!

بازارهای روزانه با طعم صدای خواننده زن در بابلسر/نظارت با کیست؟!

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">یکی از بساط&zwnj; هایی که این روزها خیلی در بازارهای روزانه بابلسر رواج یافته است، بساط فروش آهنگ، فیلم و محصولات به ظاهر فرهنگی است؛ محصولاتی که نه از نظر وزارت ارشاد مجاز هستند و نه از نظر شرع.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف، سال‌هاست که بازارهای روزانه از شنبه تا جمعه در نقاط مختلف شهرستان بابلسر برپا می‌شود و به‌دلیل وجود قیمت‌های مناسب اجناس نسبت به سایر بازارهای موجود در شهر و نزدیکی به محل زندگی مردم، همواره با استقبال شهروندان بابلسری همراه بوده است.



فروشندگان در این بازارها باید از قبل برای برپا کردن بساط خود از دستگاه‌های مرتبط در شهرستان کسب مجوز کنند اما به‌نظر می‌رسد این مجوزها تنها به تعیین مکان فروشندگان محدود می‌شود و هیچ‌گونه نظارتی بر اجناسی که از سوی این فروشندگان به فروش می‌رسد، صورت نمی‌گیرد.

 

 

 


بعضاً مشاهده‌شده که اجناس غیرمجاز نیز در این بازارها به‌فروش می‌رسد و به‌دلیل گستردگی و ازدحام موجود در بازار، نظارت بر کار فروشندگان نیز کار دشواری است.



یکی از بساط‌هایی که این روزها خیلی در بازارهای روزانه رواج پیدا کرده است، بساط فروش آهنگ، فیلم و محصولات به‌ظاهر فرهنگی است.



همه این فروشندگان مجهز به سیستم‌های صوتی هستند و با پخش موسیقی‌های مختلف، توجه مردم را به خود جلب می‌کنند.

 

 

 


موسیقی‌هایی که بعضاً نه مجاز از نظر وزارت ارشاد هستند و نه مجاز از نظر شرع، البته پخش موسیقی با خوانندگی زن نیز نقل و نبات کاری این فروشندگان است و هیچگونه تذکری چه سوی دستگاه‌های ناظر و چه از سوی مردم به آنها داده نمی‌شود.



حال آنکه نظارت بر این بازارها با چه دستگاهی است و چه دستگاهی باید بر کار این فروشندگان به صورت ویژه نظارت کند، نامعلوم است!

 

منبع: مشهدسر


ارسال دیدگاه