افزایش قیمت نان در نانوایی های مازندران+لیست جدید قیمت
اختصاصي/ سال جديد نرخ جديد

افزایش قیمت نان در نانوایی های مازندران+لیست جدید قیمت

<p><span style="font-family: Tahoma;">عضو هیات رئیسه اتحادیه خبازان مرکز مازندران در گفتگو با مازند اصناف، افزایش قیمت نان را در مازندران تایید کرد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف ، پس از افزایش نرخ کرایه در ابتدای سال جدید، نوبت به افزایش قیمت نان هم رسید. متاسفانه این موضوع که بازاریان سال جدید را باید با نرخ جدید آغاز نمایند یک قانون نا نوشته اما مرسوم گردیده است که هر ساله و با پایان تعطیلات نوروزی شاهد موجی از افزایش قیمت ها هستیم.


در حالیکه چند روزی از افزایش نرخ کرایه ها در شهرهای مازندران نگذشته افزایش قیمت نان در نانوایی های آزادپز مازندران شوک تازه ای را به خانواده های مازندرانی وارد ساخته است.


به گزارش خبرنگار ما، هرچند در آذر ماه سال گذشته و پس از گذشت بیش از دو سال دولت با افزایش قیمت نان موافقت کرد، تصورها براین بود که قیمت نان در سال 94 افزایش نخواهد یافت اما افزایش قیمت نان در واپسین روزهای سال 93 و به بهانه ی سال جدید حاکی از قلم خوردن این گمانه زنی ها بود.


برای اطلاع از صحت و سقم افزایش قیمت نان در شهرهای مازندران گفتگویی را با عمران خانجانی رئیس سابق اتحادیه خبازان مرکز مازندران انجام داده ایم که در ذیل می خوانیم:


عمران خانجانی ضمن تایید افزایش قیمت نان در نانوایی های آزادپز مازندران گفت: افزایش قیمت نان در نانوایی های مازندران از 48 ساعت قبل آغاز شده است.


وی با شناور خواندن این قیمت و احتمال افزایش مجدد قیمت نان در چند ماه آینده افزود: در کارگروهی که با حضور نمایندگانی از فرمانداری، سازمان صنعت معدن و تجارت و اتحادیه خبازان ساری برگزار شد، با توجه به افزایش قیمت آرد که از 18% به 22 % ارتقا یافت؛ با افزایش قیمت نان در نانوایی های آزاد پز مازندران موافقت شد.


عضو هیات مدیره اتحادیه خبازان مرکز مازندران در پایان نرخ جدید نان در نانوایی های آزاد پز مازندران را به شرح ذیل اعلام نمود:

- نان بربری 400 گرمی ـ 600 تومان

-نان بربری 500 گرمی ـ 800 تومان

-نان بربری 650 گرمی ـ 1000 تومان

-نان سنگک 550 گرمی ـ 1000 تومان

-نان لواش 180 گرمی ـ 250 تومان


انتهای پیام/

م.قربانی


ارسال دیدگاه