دولت روحانی به 9 دی ‌بدهکار است ‌/ عده‌ای با اسم و خط امام درصدد ‌ارتباط‌ با آمریکا هستند‌

دولت روحانی به 9 دی ‌بدهکار است ‌/ عده‌ای با اسم و خط امام درصدد ‌ارتباط‌ با آمریکا هستند‌

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بی&zwnj;تردید دولت کنونی به 9 دی و 25 شهید فتنه بدهکار است و رهبری انقلاب در سال 88 از سمبل جمهوریت و رای مردمی صیانت کردند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس از تاکستان حجت‌الاسلام حمید رسایی شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهرستان تاکستان در سالن امام علی این شهر با تسلیت عزاداری 28 صفر و گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: در عالم اسلام شیعیان همواره عزادار پیامبر اسلام هستند، در حالی که ملل اسلامی دیگر از جمله اهل سنت حتی در مدینةالنبی عزاداری ارتحال پیامبر اسلام را برگزار نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس عزاداری همراه با شور و شعور برای پیامبر اسلام را وظیفه شیعیان ذکر کرد و افزود: در نظام اسلامی تفاوت تاریخ ولادت پیامبر اسلام را به عنوان هفته وحدت همزمان با دیگر کشورها با برپایی مراسم‌هایی گرامی می‌دارند، اما بجز ایران اسلامی هیچگاه ایام 28 سفر عزاداری برگزار نمی‌شود.

رسایی با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام، امیرالمؤمنین(ع) را به عنوان جانشین و ولی پیش از رحلت معرفی کرده بود، بیان کرد: یاران انقلابی باید بدانند که برخی از پاسداشت و بزرگداشت 9 دی عصبانی هستند، چنانکه در 9 دی 4 سال گذشته تمام شهرها به خیابان‌ها آمده و شعار سر دادند.

این مسئول ادامه داد: تعبیر «روز 9 دی» از سوی رهبری این روز را در تاریخ ماندنی کرد.

رسایی با اشاره به اینکه عصبانیت و خروش ملت در 9 دی از اسلام ناب نشأت گرفته بود، اظهار داشت: اغتشاش عاشورای حسینی و صدور بیانیه حمایت از آشوبگران توسط اهالی فتنه عامل خروش مردم در حماسه 9 دی بود.

این مسئول با اشاره به اینکه آشوب و فتنه روز عاشورا از شب پیش از آن با ارسال پیامک برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: فتنه از آنجایی آغاز شد که همسر یکی از بزرگان در هنگام رأی‌گیری اعلام کرد که در صورت باخت مردم باید به خیابان آمده و اعتراض کنند و ادعای کذب نوع مناظرات نیز جزو دیگر سخنان واهی اصحاب فتنه در آن ایام بوده است.

رسایی با بیان اینکه جنبش سبز به 4 دسته در سال 88 تقسیم شد، متذکر شد: گروه اول سبز مقدس حسینی شامل 75 میلیون هوادار بودند، گروه دوم سبز محترم که 13 میلیون حامی موسوی را تشکیل داده بودند و به تعبیری رهبری برابر دیکتاتوری حسادت و کینه فتنه‌گران در سال 88 ایستادگی کرد.

رسایی ادامه داد: همچنین گروه سوم سبزهای معترض بودند که دچار شبهه شده بودند و نظام اسلامی با یک هفته فرصت بازشماری آرا به این شبهه پاسخ داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حمایت سلطنت‌طلبان، استکبار و فرصت‌طلبان از آشوب‌های 88 و تحریک رسانه‌های غربی اشاره کرد و افزود: دشمنان در سال 88 از خط امام مورد نظر موسوی حمایت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه پیامبر اسلام دو سنت ارزشمند قرآن کریم و اهل بیت را برای تمسک‌جویی قرار داد، تصریح کرد: قرآن مجید کلام صامت الهی است و بسیاری از گروه‌های انحرافی با استناد ناقص از کلام وحی تاکنون به کشتار و ترور شیعیان اقدام کردند. همچنان که 1400 سال پس از ارتحال نبی در 9 دی عده‌ای با اسم و خط امام درصدد ‌ارتباط‌ با آمریکا هستند.

رسایی با اشاره به اینکه عده‌ای از ادای واژه ولایت فقیه هراس دارند، اما هزاران بار خط امام را به کار می‌برند، تصریح کرد:  جسارت‌ها و بیانیه‌های پی‌درپی حامیان آشوب سبب ایجاد بی‌نظمی در خیابان‌ها شد تا جایی که نخستین رضایت و خوشحالی ضد‌انقلاب از ایراد خطبه‌های نمازجمعه یکی از سران نیز در این ایام به وقوع پیوسته است.

رسایی خطاب به دولت بیان کرد:‌آقای روحانی شما وام‌دار 9 دی هستید نه وام‌دار پدرخوانده‌ها.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: نظام اسلامی اگر ادعای تقلب و اختلاف 11 میلیونی را قبول می‌کرد به طریقی امروز ادعای تقلب در خصوص 7/0 درصد رای آقای روحانی در انتخابات 92 نیز پذیرفته بود، چنانکه 49.3 درصد در انتخابات جاری به رئیس جمهور کنونی رای ندادند.

رسایی تاکید کرد: بی‌تردید دولت کنونی به 9 دی و 25 شهید فتنه بدهکار است و رهبری انقلاب در سال 88 از سمبل جمهوریت و رای مردمی صیانت کردند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز با داشتن ولایت فقیه پیروز شده است و ملت ایران نیز با پشتیبانی از ولایت فقیه به سوی افتخار حرکت می‌کند.


ارسال دیدگاه