حماسه 9 دی تا ابد باقی است
فرمانده سپاه ناحيه ساري:

حماسه 9 دی تا ابد باقی است

<p><span style='font-family: Tahoma;'>حماسه ی 9 دی بعلت ریشه داشتن در اعتقادات دینی و باور مردم همچون حماسه ی دفاع مقدس برای همیشه در قلب تاریخ باقی خواهد ماند.</span></p>

اختصاصی مازند اصناف / حسن قربان زاده - به گزارش خبرنگار ما , غلامرضا شریعتی فرمانده سپاه ناحیه ساری در آستانه ی سالروز حماسه 9 دی گفت: در سال 1388 اتفاقی در کشور ما افتاد و حماسه ای رخ داد با نام حماسه ی 9 دی .

شریعتی در ادامه افزود: برای خلق این حماسه اتفاقات و پیش امد های ناگواری رخ داد که لزوم حضور یکپارچه و آگاهانه مردم در صحنه را می طلبید.حضوری برآمده از 22 بهمن؛ برامده شده از فرهنگ روز قدس و برآمده شده از فرهنگ دفاع مقدس.

وی ضمن اشاره به بصیرت مردم در حماسه ی 9 دی  تصریح کرد: این حضور و حماسه ی ملی یعنی ملت به آن حد از شعور و آگاهی رسید که برای دفاع از تمامیت انقلاب می بایست از تمام داشته ها در صحنه بهره ببرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در ادامه ی سخنانش اذعان داشت: وقتی تمام داشته ها همراه با حضور ملت به میدان آمد آن حماسه ی عظیم خلق شد که سبب روشنگری در فضای غبار آلود آنزمان کشور شد.

شریعتی در خاتمه گفت: حماسه ی 9 دی بعلت ریشه داشتن در اعتقادات دینی و باور مردم همچون حماسه ی دفاع مقدس برای همیشه در قلب تاریخ باقی خواهد ماند.


ارسال دیدگاه