نظارت بر بازار در ایام عید نیز فعال است/انجام 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای خبازی جویبار
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت جويبار

نظارت بر بازار در ایام عید نیز فعال است/انجام 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای خبازی جویبار

<p><span style="font-family: Tahoma;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار گفت: با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار در ایام نوروز، نظارت بر بازار در این ایام فعال خواهد بود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف ، محمود فیروزجایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما از فعال بودن نظارت بر بازار در ایام تعطیل عید نوروز خبر داد و اظهار داشت: مأموران بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار در ایام تعطیل عید نوروز و در دو نوبت صبح و عصر با حضور در اداره و سطح بازار نسبت به گزارش‌ها و شکایات مردمی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.



وی افزود: با هماهنگی های لازم در ایام تعطیل تعدادی از واحدهای خبازی، تعمیرگاه‌های خودرو، رستوران‌ها و اغذیه فروشان فعالیت خواهند کرد تا مردم عزیز در این ایام دچار مشکل نشوند.



رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار از فعالیت 13 واحد خبازی در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: چهار فروشگاه مواد غذایی نیز اقلام مواد غذایی تنظیم بازار را بین مردم توزیع خواهند کرد.



وی در ادامه به نظارت‌های این اداره در سال 93 اشاره کرد و گفت: از 5950 واحد صنفی در سال 93 بازرسی به عمل آمد که از این تعداد 385 واحد به ارزش بیش از 342 میلیون ریال تخلف شناسایی شد.



فیروزجایی با بیان اینکه در سال 93 دو هزار مورد بازرسی از واحدهای خبازی شد، عنوان کرد: از این بازرسی ها 23 واحد خبازی به ارزش بیش از 29 میلیون ریال به عنوان متخلف شناسایی شدند.



وی از فعال بودن پنج واحد تولیدی در امر صادرات کالا به کشورهای همسایه خبر داد و افزود: در سال 93 بیش از 50 میلیون دلار صادرات از جویبار به کشورهای همسایه انجام شد.



رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار ادامه داد: بیش از 95 درصد از صادرات جویبار توسط شرکت تولیدی جویبار لوله انجام شده است.



وی در پایان خاطرنشان کرد: دو شرکت کاسپین لوله طبرستان و کارخانه آرد نمونه جویبار نیز توانستند گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را اخذ کنند.

 

منبع:جویباران


ارسال دیدگاه