این شرکت ها بیشترین فروش ساعت های هوشند رادارند+نمودار

این شرکت ها بیشترین فروش ساعت های هوشند رادارند+نمودار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">آن طور که آمارها از میزان خرید و فروش ابزارهای الکترونیکی نشان می&zwnj;دهد، در سال 2014 در حدود 89 شرکت مختلف اقدام به فروش ساعت&zwnj;های هوشمند کرده&zwnj;اند و در مجموع بیش از 6.8 میلیون دستگاه ساعت هوشمند به فروش رسانده&zwnj;اند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از بازار خبر، شرکت بزرگ اپل به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین غول‌های دنیای فناوری اطلاعات بالاخره از ساعت هوشمند خود با عنوان apple watch به طور رسمی و کامل رونمایی کرد. ساعت هوشمند اپل اولین محصول جدید این شرکت در حوزه ابزارهای پوشیدنی است که تولید می‌شود. درواقع بعد از مرگ استیو جابز، ساعت هوش‌اند اولین محصول کاملاً جدید این شرکت محسوب می‌شود.



آن طور که آمارها از میزان خرید و فروش ابزارهای الکترونیکی نشان می‌دهد، در سال 2014 در حدود 89 شرکت مختلف اقدام به فروش ساعت‌های هوشمند کرده‌اند و در مجموع بیش از 6.8 میلیون دستگاه ساعت هوشمند به فروش رسانده‌اند. میانگین قسمت ساعت‌های هوشمند فروخته شده در سال 2014 حدوداً 189 دلار بوده است.



حال این سؤال برای بسیاری از افراد پیش می اید که کدام شرکت ها بیشترین سهم را در بازار ساعت‌های هوشمند در دنیادارند؟


طبق گزارش‌های موجود بزرگ‌ترین رقیب اپل در بازار ساعت‌های هوشمند شرکت کره ای سامسونگ خواهد بود. سامسونگ با اختلاف قابل توجهی نسبت به شرکت‌های دیگر در سال 2014 موفق شد که بیش از 1.2 میلیون از ساعت‌های هوشمند خود را به فروش برساند. رتبه دوم از نظر میزان فروش این ابزارهای پوشیدنی به شرکت پبل تعلق می‌گیرد که در سال 2014 در حدود 700 هزار دستگاه ساعت هوشمند پبل و پبل استیل به فروش رسانده است. رتبه سوم نیز با فروش 600 هزارتایی در سال 2014 دراختیار شرکت فیت بیت است.



با وجود رقابت سنگینی که بین فروش ساعت‌های هوشمند وجود دارد به نظر می‌رسد کار اپل برای فعالیت در این حوزه بسیار سخت باشد. قیمت بالایی که اپل برای ساعت‌های خود در نظر گرفته (بین 350 تا 17 هزار دلار) نیز می‌تواند شرایط را برای این شرکت سخت تر کند. حال باید دید عملکرد apple watch پس از ورود به بازار در آوریل امسال چگونه خواهد بود.


 





ارسال دیدگاه