اصناف مازندران در اندوهی بی‌پایان؛ شهادت بالاترین پاداش خدمت به مردم است
در پیام تسلیت مسئول بسیج اصناف مازندران آمده است:

اصناف مازندران در اندوهی بی‌پایان؛ شهادت بالاترین پاداش خدمت به مردم است

رئیس سازمان بسیج اصناف استان مازندران در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش مازنداصناف، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

به دنبال این حادثه،  سرهنگ یوسفی  رئیس سازمان بسیج اصناف استان مازندران پیام‌ تسلیت صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی  اصناف و بازاریان استان مازندران را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه اسفبار مایه‌ تالم جامعه‌  اصناف  دیار علویان همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

آری حقیقتا شهادت هنر مردان خداست و پاداش مقام شهادت در راه خدمت به مردم، عنایت و لطف خدا بر بندگان شایسته اوست .

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه