به گزارش خبرنگار مازند اصناف نمایشگاه بهاره ساری علیرغم افزایش تعداد غرفه ها و افزایش بازدید کنندگان نسبت به سالیان گذشته حاکی از کاهش رضایت غرفه داران دارد.
در ادامه ی این خبر به انعکاس دیدگاه برخی غرفه داران و خریداران این نمایشگاه می پردازیم که در ذیل این خبر می خوانیم:
محمد بیگی که از تبریز برای برپایی غرفه ی عرضه انواع آجیل به ساری آمده است می گوید: امسال سومین سال حضورم در نمایشگاه بهاره ساری است اما فروش امسال ضعیف تر از دو سال قبل است.
ظاهرا قدرت خرید مردم به گونه ای محسوس کاهش پیدا کرده است و این نه به نفع فروشنده است و نه به نفع خریدار.
بخشی هم برای چهارمین سال متوالی در بخش فروش شیرینی در این نمایشگاه حاضر شده است امسال را ضعیف ترین سال فروش در طی سالیان اخیر عنوان کرد و از وضعیت موجود ابراز نارضایتی کرد.
علوی فروشنده غرفه پوشاک که برای پنجمین سال متوالی در این نمایشگاه حاضر شده است از وضعیت فروش غرفه اش در سال جاری گله می کند و می گوید: علیرغم اینکه در سال جاری بارهای بیشتر و بهتری را جهت عرضه تهیه کردم اما خرید مردم بسیار ضعیف بوده است.
وی در ادامه افزود: هر چند استقبال مردم و نیز مکان برگزاری نمایشگاه مناسب بوده است اما حضور دستفروشان در بازار شب عید و کاهش قدرت خرید مردم موجب شده است که اکثر غرفه داران از بازار امسال ناراضی باشند.
شهاب احراری نیز که برای هشتمین سال متوالی از مشهد روانه ساری شده است امسال را ضعیف ترین سال فروش خود در 8 سال اخیر عنوان کرد.
بنا بر گزارش خبرنگار مازند اصناف خریداران نیز از کیفیت اجناس نمایشگاه ناراضی بوده و عنوان کرده اند: اجناس ارائه شده بویژه در بخش پوشاک از لحاظ کیفیت در سطح بسیار پایینی قرار دارد.
خانم رحمانی می گوید: واقعا کالاهای موجود ارزش خرید ندارند، ضمن اینکه قیمت ها هم تفاوت چندانی با بازار ندارد.
ناگفته نماند نظر سنجی خبرنگار ما در این بخش از مردم نتایج متفاوتی را نشان می دهد بنحوی که از بسیار ضعیف تا عالی را در خصوص ارزیابی نمایشگاه عنوان کرده اند.
گفتنی است در این میان وزنه به سوی کیفیت پایین و قیمت های نه چندان ارزان و متفاوت سنگینی نموده است.
شایان ذکر است در خبرهای بعدی به ارزیابی کلی نمایشگاه در بخش اجرایی آن می پردازیم.
انتهای پیام/
م.قربانی