logo

کد خبر : 36968
تاریخ خبر : 1403/04/12
لزوم افزایش اختیارات کمیسیون‌های نظارت برای حل چالش‌های صنفی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

لزوم افزایش اختیارات کمیسیون‌های نظارت برای حل چالش‌های صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه کمیسیون‌‌های نظارت از آن اصناف است و باید از اعضای این کمیسیون به بهترین نحو استفاده شود؛ گفت: باید اختیارات در کمیسیون نظارت برای حل و فصل مشکلات صنفی افزایش یابد.

به گزارش مازنداصناف، نادعلی کهنسال ظهر امروز در همایش و آئین نکوداشت روز ملی اصناف که با حضور نماینده وزیر صمت و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، نمایندگان مجلس، مسئولان، نمایندگان اتاق اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران و هیات رئیسه اتاق‌های اصناف برخی از شهرهای مازندران در قائم‌شهر برگزار شد اظهار کرد: در دهه نکوداشت اصناف و صنعت قرار داریم که بسیار مبارک است و این ایام فرصت مغتنمی برای تجلیل از بازاریان و فعالان صنعتی است.

وی خاطرنشان کرد: مازندران دیار علویان است و افتخارات امروز این دیار حاصل خون شهدا و ایثارگران است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: اصناف نقش بی‌بدیلی در حوادث گوناگون انقلاب اسلامی داشتند و همچنان نیز در میدان هستند.

کهنسال اعلام کرد: عدم اجرای قوانین گلایه اصناف است و بهترین قانون را در بحث اقتصادی در اصناف و بازار داریم.

وی عنوان کرد: قوانین نظام صنفی قوانین جامعی است که فرد صنفی تا اتاق اصناف را شامل می‌شود و خیلی از دستگاه‌های اجرایی را موظف به همراهی می‌کند که باید بخوبی از این قوانین بهره برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به شعار سال و مشارکت مردمی، اذعان کرد: در بخش بازار و اقتصاد خرد از اقتصاد مردمی و اصناف در حال استفاده هستیم و بسیار بحث مهمی است.

این مسئول ادامه داد: کمیسیون‌‌های نظارت از آن اصناف است و باید از اعضای این کمیسیون به بهترین نحو استفاده شود که جایگاهی شده برای اختلافات ریز و درشت که شایسته نیست.

کهنسال اعلام کرد: باید اختیارات در کمیسیون نظارت برای حل و فصل مشکلات صنفی افزایش یابد.

وی متذکر شد: امیدوار هستیم در جمعه سرنوشت‌ساز انتخابات، اصناف مازندران حضوری پرشور و گسترده داشته باشند و انتخاب اصلح را مدنظر قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۳۹۵ واحد راکد در دولت سیزدهم احیا شد و اخیرا نیز ۲۰ واحد راکد دیگر نیز احیا شد.

عکس از مجتبی قربانی
 
انتهای خبر/