logo

کد خبر : 35471
تاریخ خبر : 1401/10/28
اصناف مازندران تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند
کاهش ساعت کاری اصناف؛

اصناف مازندران تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند

با تصمیم اخیر ستاد بحران استان و با هدف کاهش مصرف انرژی پایان ساعت کاری اصناف استان تا آخر هفته جاری ساعت ۱۸ تعیین و به صنوف ابلاغ شده است.

به گزارش مازنداصناف، محمد حسن صبوری دیلمی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با توجه به افت فشار گاز در برخی شهرستان‌های مازندران و به منظور جلوگیری از قطعی گاز مشترکان خانگی تصمیم برآن شد ساعت کاری اصناف کاهش یابد.

او افزود: این تصمیم ستاد مدیریت بحران مازندران در خصوص فعالیت اصناف تا پایان این هفته خواهد بود و تصمیم گیری برای هفته پیش رو منوط به شرایط جوی و وضعیت انرژی است.

صبوری دیلمی گفت: همچنین واحد‌های صنفی مستقر در پاساژ‌ها و مراکز خرید می‌بایست نسبت به خاموش کردن وسایل گرمایشی اقدام کنند. 

وی با تقدیر از همکاری و همراهی اصناف مازندران عنوان کرد: عبور از شرایط کنونی نیازمند همراهی همه‌جانبه تمامی اقشار جامعه بوده و اگرچه اعمال محدودیت‌های درنظر گرفته شده مشکلاتی برای صاحبان واحدهای صنفی به‌ همراه خواهد داشت، اما بدون تردید مجموعه اصناف و بازاریان که در مقاطع مختلف و حساس  امتحان پس داده و همراه و در کنار مردم و مسئولان بودند، در این روزهای سخت برودت هوا نیز همراه و همگام خواهند بود.

انتهای پیام/