logo

کد خبر : 3474
تاریخ خبر : 1393/01/13
 بیشترین شکایات مردم از آژانس‌های گردشگری و هتل‌ها

بیشترین شکایات مردم از آژانس‌های گردشگری و هتل‌ها

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma; font-size: 12px;'>طبق آمار منتشرشده از سوی ستاد مرکزی خدمات سفر، ۱۷۱ مورد شکایت مردمی تا دوازدهم فروردین&zwnj;ماه از طریق سامانه ۰۹۶۶۹ اعلام شده که بیشترین آمار آن متعلق به دفاتر خدمات گردشگری و پس از آن هتل&zwnj;هاست.</span></p>
به گزارش مازند اصناف و به نقل از  فارس، محمد رنگرز ، مدیر سامانه 09669 ستاد مرکزی خدمات سفر گفت: از 26 اسفند 92 تا 12فروردین 93، 14هزار و 727تماس در رابطه با اطلاع رسانی،  پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 5 هزار و  871مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

رنگرز گفت: همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 871مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 715مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 2هزارو 165 مورد، اماکن اقامتی با هزار و 34مورد،  اماکن پذیرایی با 83مورد، دفاتر خدمات مسافرتی 60 و سایر موضوعات512 مورد بوده است.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 171 مورد شکایت در این سامانه به ثبت رسیده که بیشترین موضوع آن با 58 مورد در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی است و پس از آن شکایت از هتل ها با 53 مورد، اماکن پذیرایی بین راهی، 12 مورد، اماکن پذیرایی درون شهری،6 مورد، جاذبه های گردشگری، 13 مورد، هتل آپارتمان ها، 14 مورد، کمپ های مسافرتی 1 مورد، جاذبه ها، 13 مورد و سایر موارد 20 مورد بوده است.