وی با اظهار اینکه تانکرداران گلایه هایی دارند و نتوانستیم بسیاری از افراد برای ماندن در این حرفه راضی کنیم تا این شغل از بین نرود، با تقدیر از فعالان حوزه حمل ونقل و تانکرداران اظهار داشت: فعالان این حوزه با کمترین نرخ کرایه و ناملایمات مشغول خدمات رسانی هستند.
وی به مشکلاتی نظیر ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی اشاره و اضافه کرد: تاکنون پاسخ های دوپهلو در این زمینه دریافت کردیم و هر سازمانی سعی می کند به نفع خود از این قانون تفسیر داشته باشد.
محمدی قانون ماده ۳۸ را یک قانون حمایت از کارگران مقطعی و فصلی پیمانکاران بیان کرد و گفت: متاسفانه این قانون در زمینه کرایه حمل تانکرداران نیز لحاظ می شود و بیمه این دسته اجباری ولی خود اختیاری است.
رئیس اتحادیه تانکرداران غرب مازندران یادآور شد: به رغم آنکه خللی در بیمه محموله وجود ندارد ولی تانکرهای حمل ونقل نیز مشمول ماده ۳۸ قرار گرفتند و پیگیری ها برای حل این مسئله تاکنون نتیجه بخش نبوده است.
وی پایین بودن کرایه حمل سوخت را به نسبت خطرات احتمالی ناچیز دانست و گفت: بین کرایه حمل کالا و سوخت اختلاف سه تا چهار برابری وجود دارد و این از مهمترین مشکلات تانکرداران حمل سوخت است.
محمدی یادآور شد: کرایه تانکرداران متناسب با نرخ تورم و افزایش هزینه ها نیست درحالی که هزینه های استهلاک خودروها افزایش چشمگیری یافته است.
رئیس اتحادیه تانکرداران غرب مازندران اختلاف چندین برابری کرایه حمل کالا و سوخت را موجب کناره گیری برخی فعالان از سوخت رسانی دانست و گفت: این اختلافات سبب شده تا برخی از تانکرداران این شغل را رها کنند.