حسین اصغرزاده در گفتوگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طی دو ماه نخست سالجاری، تعداد 968 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.
وی با اعلام این مطلب افزود: از مجموع گزارشهای دریافتی، تعداد 565 مورد بهصورت تلفنی، 133 مورد بهصورت حضوری و 270 مورد بهصورت کتبی بوده است.
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: 87/3 درصد گزارشهای دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد، 463 مورد منجر به کشف تخلف شد.
اصغرزاده در ادامه بیشترین آمار شکایات دریافتی در استان را گرانفروشی با 626 مورد، کم فروشی و تقلب با 205 مورد و عدم درج قیمت با 80 مورد عنوان کرد.
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان با بیان اینکه بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف مربوط به خواروبار، غذاهای رستورانی و قهوه خانهای، میوه و سبزی، انواع نان، پوشاک و مرغ بوده است؛ متذکر شد: شهروندان استان میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
پایان پیام/