logo

کد خبر : 23291
تاریخ خبر : 1396/03/02
 نبودن و بودن تحریم هیچ تأثیری بر کسب و کار ندارد/ مدیران نمی‌خواهند تغییر کنند
دکتراي مديريت راهبردي کسب و کار DBA :

نبودن و بودن تحریم هیچ تأثیری بر کسب و کار ندارد/ مدیران نمی‌خواهند تغییر کنند

<p style="text-align: justify;"><a href="http://mazandasnaf.ir"></a><span style="font-size: larger;"> دکترای مدیریت راهبردی کسب و کار DBA با تاکید بر اینکه بودن یا نبودن تحریم هیچ فرقی به حال کسب و کار نمی&zwnj;کند، گفت: برداشتن تحریم از جنبه&zwnj;هایی خوب است که می&zwnj;توانیم مواد اولیه را تولید کنیم اما با برداشتن تحریم برای برندهای ما مشکل پیش می&zwnj;آید چرا که در کشور برند قوی و حرفه&zwnj;ای وجود ندارد که بتواند با برندهایی که وارد بازار می&zwnj;شود، رقابت کند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف علیرضا مزیدی،دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در ساری با بیان اینکه جامعه و اقتصاد ما در حال تغییر است و جامعه بر اساس نوع رفتار شکل می‌گیرد، اظهار کرد: در پی آن کسب و کار هم خواه ناخواه عوض می‌شود.

وی با اعلام اینکه برخی راه و روش درست اجرای کسب و کار را نمی‌دانند،خاطر نشان کرد: برندهایی داریم که با مشکلات اقتصادی خوب توانستند کار کنند چون ابزار لازم کسب‌وکار را داشتند.

مزیدی با اشاره به اینکه در راه‌اندازی کسب و کار باید قواعد و دستورالعمل‌ها رعایت شود، بیان کرد: بیشتر صاحبان کسب و کار به جنبه‌های فیزیکی کسب و کار توجه می‌کنند، از این ابزار و جنبه‌های فیزیکی در کسب و کار ایران وجود ندارد.

دکترای مدیریت راهبردی کسب و کار DBA با تاکید بر اینکه بودن یا نبودن  تحریم هیچ فرقی به حال کسب و کار نمی‌کند، تصریح کرد: برداشتن تحریم از جنبه‌هایی خوب است که می‌توانیم مواد اولیه را تولید کنیم اما با برداشتن تحریم برای برندهای ما مشکل پیش می‌آید چرا که در کشور برند قوی و حرفه‌ای وجود ندارد که بتواند با برندهایی که وارد بازار می‌شود، رقابت کند.

وی در ادامه در ارتباط با بی‌تاثیری تحریم بر کسب و کار گفت: مدیران ما بی‌تجربه‌اند و سندرم من بهترین هستم، دارند و نمی‌خواهند تغییر کنند  کسب و کار فرآیند مرحله به مرحله برای رسیدن به هدف و یا پول است. 

 

فارس