حسین اصغرزاده در گفتوگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طی 11 ماه ابتدایی سالجاری، تعداد 5 هزار و 50 مورد گزارش مردمی در ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ثبت شده است.
وی افزود: از این تعداد گزارش، 3 هزار و 577 مورد بهصورت تلفنی، 284 مورد بهصورت حضوری و یکهزار و 189 مورد بهصورت کتبی بوده است.
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: 96/7 درصد گزارشهای دریافتی رسیدگی شد که از این میزان، تعداد 2 هزار و 520 مورد منجر به کشف تخلف شد.
اصغرزاده خاطرنشان کرد: بیشترین تحلفات گزارش شده از سوی مردم به ترتیب مربوط به گرانفروشی با 3 هزار و 27 مورد، کمفروشی و تقلب با یکهزار و 63 مورد، عدم درج قیمت با 605 مورد و عدم صدور فاکتور با 223 مورد بوده است .
مدیریت نظارت و بازرسی بیشترین تخلف ثبت شده را مربوط به خواروبار، انواع نان، میوهوسبزی، غذاهای رستورانی و قهوهخانهای، پوشاک، لوازم خانگی، حملونقل مسافر، گوشت مرغ، تعمیر خودرو، موبایل، گوشت قرمز، کیفوکفش و لوازم یدکی خودرو بیان کرد.
اصغرزاده در پایان متذکر شد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارشهای مردمی در سراسر مازندران است.
پایان پیام/