logo

کد خبر : 16750
تاریخ خبر : 1394/11/15
پایان سال جاری؛ آخرین مهلت تمدید اعتبار کارت الکترونیکی مرزنشینان
اختصاصي/ رئيس اداره بازرگاني خارجي سازمان صنعت ،معدن و تجارت مازندران خبر داد

پایان سال جاری؛ آخرین مهلت تمدید اعتبار کارت الکترونیکی مرزنشینان

<p><span style="font-size: larger;">مرزنشینان می توانند تا پایان سال جاری نسبت به تمدید اعتبار کارت خود از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.</span></p>

 یوسف خسروزاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف از صدور 148 هزار و 179 کارت الکترونیک مرزنشینان در استان خبر داد.

وی افزود: این کارت ها به دلیل اتصال به سامانه جامع و به روز رسانی، توانایی اعلام آخرین آمار واردات انجام شده از سوی مرزنشینان را در لحظه دارد و برای صدور این کارت ها دفتر پیشخوان خدمات دولتی در استان تعیین شده است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از امکان تمدید کارت الکترونیک خبر داد و متذکر شد: طبق آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی،  آن دسته از مرزنشینانی که تاریخ کارت آنان به پایان رسیده است، امکان تمدید اعتبار کارت الکترونیک آنها، در سامانه یکپارچه مدیریت مرزنشینان ایران فراهم شده است.

خسروزاده تاکید کرد: مرزنشینان می توانند تا پایان سال جاری نسبت به تمدید اعتبار کارت خود از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

وی یادآور شد: تخصیص سهمیه ارزی سال 95 از طریق کارگروه ماده 12 صرفاً به مرزنشینانی تعلق خواهد گرفت که کارت الکترونیکی آنان دارای اعتبار باشد.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان اذعان کرد: کلیه مرزنشینانی که اعتبار کارت آنان منقضی شده و حداکثر تا پایان سال 94 جهت تمدید آن اقدام نکنند؛ در سال 95 فاقد سهمیه ارزی خواهند بود.


انتهای پیام/