logo

کد خبر : 16656
تاریخ خبر : 1394/11/10
تصاویر سه‌بعدی رسمی گلکسی S۷ لو رفت!

تصاویر سه‌بعدی رسمی گلکسی S۷ لو رفت!

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">با توجه به روند انتشار اطلاعات از گوشی بعدی سامسونگ، دیگر هیچ غافلگیری برای رویداد MWC ۲۰۱۶ و رونمایی گلکسی S۷ باقی نمانده است. به تازگی تصاویری از رندرهای سه&zwnj;بعدی و رسمی گلکسی S۷ به بیرون درز کرده&zwnj;اند که گوشی بعدی سامسونگ را همانطور که انتظار داشته&zwnj;ایم به تصویر می&zwnj;کشند. <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ منبع انتشار این تصاویر، اکانت evleaks در توییتر است. این اکانت سابقه‌ی درخشانی در انتشار اطلاعات مختلف از گوشی‌ها دارد و با توجه به همین موضوع، به واقعی بودن تصاویر منتشر شده کم و بیش اطمینان داریم. اکانت evleaks تا به امروز تصاویر مختلفی از گوشی‌های هوشمند را درست قبل از رونمایی‌شان منتشر کرده است.

همانطور که شایعات قبلی گفته بودند، طراحی گلکسی S۷ و گلکسی S۷ Edge تفاوت زیادی با S۶ شرکت سامسونگ ندارند. با این حال، ظاهرا گلکسی S۷ صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی دارد و گلکسی S۷ Edge از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.

از گوشه و کناری شنیده‌ایم که گلکسی S۷ قرار است ضد آب باشد، از کارت‌های حافظه‌ی microSD پشتیبانی کند و باتری‌هایی با ظرفیت بسیار بالاتر از S۶ داشته باشد. هم‌چنین می‌دانیم که گلکسی S۷ با توجه به بازاری که در آن عرضه می‌شود، ممکن است یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا Exynos ۸۸۹۰ داشته باشد.

انتظار داریم گلکسی S۷ شرکت سامسونگ در روز ۲۱ فوریه سال جاری (دوم اسفند) و در رویداد MWC ۲۰۱۶ معرفی شود.

 

می‌توانید در ادامه رندرهای سه‌بعدی گوشی را ببینید.

 

منبع: مجله دیجی کالا