logo

کد خبر : 16590
تاریخ خبر : 1394/11/05
رسیدگی به بیش از 4 هزار مورد گزارش مردمی در سال جاری
اختصاصي/رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري مطرح کرد

رسیدگی به بیش از 4 هزار مورد گزارش مردمی در سال جاری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ساری از رسیدگی به بیش از 4 هزار مورد گزارش مردمی درخصوص تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی در این شهرستان خبر داد.</span></p>

اسماعیل هادی نژاد دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، رسیدگی به بیش از 4 هزار مورد گزارش مردمی درخصوص تخلفات واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان ساری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اهداف نظارتی اداره صنعت، معدن و تجارت مرکز استان، در ده ماهه سال جاری، بیش از 11 هزار واحد اقتصادی مورد نظارت و بازرسی صورت گرفت که از این تعداد 2 هزار و 570 مورد متخلف شناخته شد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را بیش از 2 میلیارد ریال عنوان و اذعان کرد: پرونده های متشکله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.


هادی نژاد با بیان اینکه روند نظارت و بازرسی در این اداره تعطیل بردار نیست؛ تصریح کرد:  بازرسان کشیک در عصر ها نیز در بازار حضور دارند و به شکایات رسیده به ستاد خبری (تلفن 124) رسیدگی می
کنند.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری در پایان از شهروندان مرکز استان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی، مراتب را با تلفن 124 یا با شماره 33299530-011 اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/