logo

کد خبر : 16499
تاریخ خبر : 1394/10/30
«اس۵ اتوماتیک» قیمت خورد

«اس۵ اتوماتیک» قیمت خورد

<p><span style="font-family: Tahoma;">کرمان موتور تصمیم دارد پیش فروش &laquo;اس5 اتوماتیک&raquo; را از اول بهمن ماه امسال آغاز کند.&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br /> <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  پس از عرضه موفقیت آمیز محصول شاسی بلند «اس۵» از سوی کرمان موتور، این شرکت خودروسازی بخش خصوصی تولید «اس۵ اتوماتیک» را در برنامه تولید خود دارد بطوریکه قرار است پیش فروش این محصول از فردا(اول بهمن ماه) آغاز شود.

براساس این گزارش، "اس۵ اتومات" ۸۸۰ میلیون ریال قیمت گذاری شده است و در پیش فروش اولیه با ۲۰ میلیون ریال تخفیف به خریداران واگذار خواهد شد.

در طرح پیش فروش این شاسی بلند اتوماتیک، علاقمندان با پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال برای تحویل خودرو در تیرماه سال آینده با سود مشارکت ۲۰ درصدی می توانند نسبت به خرید این خودرو محبوب اقدام کنند.

محصول «اس۵ اتومات» یک خودرو ۴سیلندر ۱۶ سوپاپ با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار است که از موتور بنزین سوز مجهز به سیستم پرخوران از نوع توربو شارژر به حجم ۲۰۰۰سی.سی بهره می برد. "اس۵ اتومات" به گیربکس اتوماتیک دو کلاچه(۶سرعته) مجهز شده و با مخزن سوخت ۵۵ لیتری از حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت برخوردار است.
 
ابعاد این خودرو شاسی بلند ۱۶۶۰×۱۸۴۰×۴۴۳۰ میلی متر(ارتفاع×عرض×طول) می باشد که فاصله دو محور آن ۲۶۴۵ میلی متر و وزن خالص آن ۱۵۴۵ کیلوگرم است.

برخی دیگر از امکانات و تجهیزات این خودرو شامل سان روف، آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن، آینه های جانبی تا شونده برقی، چراغ های عقب LED، دارای دیمر(تنظیم كننده نور صفحه كیلومتر)، کامپیوتر سفری، تنظیم برقی صندلی راننده، مموری صندلی راننده، مجهز به گرمكن صندلی های جلو، مجهز به سیستم ISOFIX، سیستم ترمز كمكی هیدرولیك HBA، سیستم توزیع الكترونیكی نیروی ترمز EBD، سیستم پایداری الكترونیكی ESC، سیستم كنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC، سیستم كنترل ایستایی در سر بالایی HAC، ترمز پارك برقی EPB، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو+ كیسه هوای جلو و جانبی (۴عدد) است.

یادآور می شود که «اس۵ اتومات» به اخطاردهنده فشار باد چرخ ها، فرمان برقی + Servomotor، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم پخش ۵MP با خروجی USB ، IPod،AUX ،GPS، بلوتوث، دارای ۶ بلندگو، كلیدهای مولتی مدیا روی فرمان، خروجی پاور ۱۲ولت، شیشه Reflex، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، سنسور باران، گرمكن شیشه جلو، استارت دكمه ای و سیستم ورود بدون كلید نیز مجهز شده است.

 


منبع: پرشین خودرو