logo

کد خبر : 16406
تاریخ خبر : 1394/10/26
۸۰ درصد ویلاهای ساخته شده چالوس روی دست سازندگان مانده است

۸۰ درصد ویلاهای ساخته شده چالوس روی دست سازندگان مانده است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">رییس اتاق اصناف چالوس گفت: رکود اقتصادی، ساخت و ساز ویلاهای چالوس را نیمه کاره کرد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حمزه علی شیخ الاسلامی گفت: رکود اقتصادی موجب شده تا بیش از ۸۰ درصد ویلاهای ساخته شده در چالوس به فروش نرود و روی دست سازندگان باقی بماند.


وی با اشاره به این که هم اکنون اکثر ویلاها در چالوس به صورت شهرکی ساخته می شود، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل رکود حاکم بر اقتصاد کشور، ساخت و ساز ویلا در چالوس بشدت کاهش پیدا کرده و ویلاهای ساخته شده ی دیگر هم به صورت نیمه کاره رها شده است.


شیخ الاسلامی در مورد احتمال ارزانی املاک و ویلاها با تداوم رکود در اقتصاد کشور نیز گفت: بعید است که این رکود به سمت ارزانی هدایت شود، چون منطقی برای ارزان فروشی وجود ندارد.


رئیس اتاق اصناف چالوس در ادامه افت شدید خرید و فروش ویلا و ملک در چالوس در یکی دو ماه گذشته را مورد اشاره قرار داد و در عین حال از رونق اندک خرید و فروش ملک در دو هفته اخیر در چالوس خبر داد.


وی گفت: انتظار می رود که پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا پس از عید نوروز، اتفاقات مثبتی در عرصه اقتصادی کشور به وقوع بپیوندد.

 

 

 

اصناف ایران