logo

کد خبر : 16378
تاریخ خبر : 1394/10/26
کشورهای خارجی کدام کالاهای ایرانی را می‌پسندند؟

کشورهای خارجی کدام کالاهای ایرانی را می‌پسندند؟

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">در هفته&zwnj;ای که گذشت، &laquo;گازهای طبیعی مایع شده&raquo; با ارزش 58 میلیون دلار و &laquo;بوژی محرک و بوژی راهنمای لکوموتیوهای راه آهن&raquo;، با ارزش 73 میلیون دلار، از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی و صادراتی گمرک ایران قرار گرفته&zwnj;اند.&nbsp; </span><br /> &nbsp;</p>

به گزارش مازند اصناف؛  بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران؛ در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه، کالای «آخال روغن‌ها»، به ارزش ۱۸ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۰ دلار و «برنج» با ارزش ۱۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۸۹ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات گمرک ایران بوده‌اند.



همچنین در روز یکشنبه ۲۰ دی ماه «گازهای نفتی مایع شده»، با ارزش ۴۰ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۸۱۴ دلار در صدر جدول صادرات و «روغن خام سویا»، با ارزش ۲۴ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۲ دلار در صدر جدول واردات روز دو شنبه قرار گرفته است.



«گازهای طبیعی مایع شده»، با ارزش ۵۸ میلیون و ۸۳ هزار و ۶۴۷ دلار و «محصولات تخت نوردشده ازفولاد»، نیز با ارزش ۳۸ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۳۱ دلار به ترتیب در صدر لیست صادرات و واردات کالا در روز دوشنبه ۲۱ دی ماه قرار گرفته‌اند.



همچنین روز سه شنبه ۲۲ دی ماه، «پلی اتیلن گرید لوله با چگالی %۹۴»، با ارزش پنج میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۷۳ دلار و«قطعات خودرو تا کمتر از ۳۰ درصد»، با ارزش پنج میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۷۳ دلار به ترتیب در صدر جدول صادرات و واردات از گمرک ایران قرار گرفته‌اند.


در روز چهار شنبه ۲۳ دی ماه، «بلوک و آجربرای ساختمان بتون سبک» با ارزش معادل ۱۸ میلیون و ۱۰۲ هزار و۶۷۷ دلار، در صدر جدول صادرات و «بوژی محرک و بوژی راهنمای لکوموتیوهای راه آهن»، با ارزش ۷۳ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۱۶۷ دلار در صدر جدول واردات روز چهارشنبه گمرک ایران بوده اند.

 

 


منبع: ایسنا