logo

کد خبر : 16314
تاریخ خبر : 1394/10/22
تحریم‌ها در جمعه هفته جاری لغو می‌شود/ ارز دو نرخی مانع جذب سرمایه‌ گذاری خارجی است

تحریم‌ها در جمعه هفته جاری لغو می‌شود/ ارز دو نرخی مانع جذب سرمایه‌ گذاری خارجی است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;"> مهدی جهانگیری گفت: انتظار می&zwnj;رود روز جمعه هفته جاری شاهد لغو تحریم&zwnj;ها علیه کشورمان باشیم تا ۱۳ سال تحریم&zwnj;های ظالمانه که علیه کشور و مردممان به وجود آمده بود رفع شود.&nbsp;&nbsp; <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  مهدی جهانگیری گفت: انتظار می‌رود روز جمعه هفته جاری شاهد لغو تحریم‌ها علیه کشورمان باشیم تا ۱۳ سال تحریم‌های ظالمانه که علیه کشور و مردممان به وجود آمده بود رفع شود.



عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران از لغو تحریم‌های ایران در جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: ارز دو نرخی مانع جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.


مهدی جهانگیری دردهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به آسیب شناسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران برای دوران پساتحریم اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود روز جمعه هفته جاری شاهد لغو تحریم‌ها علیه کشورمان باشیم تا ۱۳ سال تحریم‌های ظالمانه که علیه کشور و مردممان به وجود آمده بود با تدبیر حاکمیت و در راس ان مقام معظم رهبری رفع شود. وی تاکید کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها رشد ۶ درصدی برای اقتصادی ایران پیش‌بینی می‌شود، چرا که فعلا ایران کانون سرمایه‌گذری است.


جهانگیری،اظهارامیدواری کرد تا شاهد فرصت‌سوزی‌هایی که در دوران گذشته اتفاق افتاده نباشیم و از این موقعیت بهترین بهره را ببریم.

 

 

 


منبع: نسیم