logo

کد خبر : 16283
تاریخ خبر : 1394/10/21
دهکده اقتصاد مقاومتی بهمن‌ماه در ساری افتتاح می‌شود

دهکده اقتصاد مقاومتی بهمن‌ماه در ساری افتتاح می‌شود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">رئیس بسیج سازندگی ساری از افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری در بهمن&zwnj;ماه خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسین نادری‌ورندی امروز با اشاره به مزیت‌های اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در سال جاری بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان این بخش در شهرستان ساری پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری و در سالجاری بیش از 440 نفر به صورت مستقیم و نیز یک‌هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول فعالیت شدند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری با اعلام اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستاهای ساری مورد استقبال قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها، جلوی مهاجرت به شهرها گرفته شده و زمینه را برای اجرای مهاجرت معکوس از شهر به روستا نیز آغاز کردیم.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری از ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: در این دهکده که قرار است در بهمن ماه به بهره‌برداری برسد، چرخه کامل مواد غذایی تولید می‌شود.

نادری‌ورندی بیان کرد: در دهکده اقتصاد مقاومتی که اهالی چهار روستای ساری به فعالیت مشغول هستند، عرصه‌های چهارده‌گانه مواد غذایی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه این دهکده در روستاهای تیرکلا، پاشاکلا، ماچک‌پشت و حاجیکلا ایجاد می‌شود، بیان کرد: با افتتاح این دهکده 150 نفر به صورت مستقیم مشغول کار می‌شوند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری افزود: هدف از اجرای این طرح راه‌اندازی چرخه تولید در سطح شهرستان ساری است و تلاش داریم شعار هر خانه یک کارخانه را اجرایی کنیم.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری از زمان ابلاغ تاکنون به خوبی در حال اجراست، یادآور شد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری هیچ‌گونه انحرافی نداشته و از فعالان این عرصه نیز به خوبی حمایت شد.

نادری‌ورندی با اشاره به موفقیت اجرای این طرح در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر متقاضیان زیادی در شهرستان ساری خواستار دریافت تسهیلات برای اجرای این طرح هستند.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب تولید زعفران و زنبورداری در شهرستان ساری از کمک بسیج سازندگی شهرستان ساری برای اجرای این طرح در ساری خبر داد.

 

 

 

فارس