logo

کد خبر : 16271
تاریخ خبر : 1394/10/21
خداحافظی با اینترنت 128 کیلوبایتی

خداحافظی با اینترنت 128 کیلوبایتی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">فروش سرویس اینترنت نامحدود با سرعت 128 کلیوبیت بر ثانیه در استان تهران متوقف شده است. <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ شرکت مخابرات از جمله شرکت‌هایی بود که خود را مقیّدتر از سایر شرکت‌های اینترنتی می‌دانست و تا زمانیکه فشار پشت پرده برای رعایت این قانون (محدودیت 128K) وجود داشت، از آن تبعیت می‌کرد هرچند که نه ابلاغیه و نه بخشنامه‌ای برای این موضوع موجود بود.

 

با این حال کامران کاظمی -معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران- با بیان اینکه سرویس اینترنت نامحدود شرکت مخابرات استان تهران با سرعت‌های 1 ، 2 و 4 مگابیت بر ثانیه به متقاضیان جدید واگذار می‌شود، اظهار کرد: فروش سرویس اینترنت نامحدود با سرعت 128 کلیوبیت بر ثانیه در استان تهران متوقف شده است.

 

وی گفت: سرویس اینترنت نامحدود به دوصورت پیش پرداخت (Pre Paid) و پس پرداخت (Post Paid) به متقاضیان جدید قابل ارائه است.

 

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن بیان این مطلب که واگذاری در حالت پیش پرداخت بصورت 3 ماهه و پس پرداخت بصورت 12 ماهه است، تعرفه سرویس فوق را به شرح جدول زیر اعلام کرد:


 

5a24370jql7upz4qeg.jpg

 فروش سرویس‌های اینترنتی با محدودیت 128 کیلوبیت بر ثانیه دو سه سالی می‌شود که توسط شرکت‌های اینترنتی متوقف شده و آنهایی هم که خود را ملتزم لفظی به اجرای قانون نانوشته محدودیت 128Kbps می‌دیدند، به شکل پنهانی سرویس‌های با ظرفیت بیشتر را واگذار می‌کردند.

 

 

 

تسنیم