logo

کد خبر : 16171
تاریخ خبر : 1394/10/16
دیدار روسای اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت زیراب با فرماندار سوادکوه+تصاویر
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

دیدار روسای اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت زیراب با فرماندار سوادکوه+تصاویر

<p><span style="font-size: larger;">روسای اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه از فرماندار این شهر، دیدار کردند.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف، احمدعلی قبادیان رئیس اتاق اصناف زیراب و سعدی عبدالهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه با عبدالجواد توحیدی فرماندار این شهرستان، دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که  در محل فرمانداری و با حضور اعضای هیات مدیره اتاق اصناف زیراب همراه بود، هر یک از اعضا، به بیان مشکلات و چالش های اصناف و بازاریان و لزوم حمایت در رفع آنها پرداختند.

در ادامه این جلسه، عبدالهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه به ارائه گزارشی کامل، از ظرفیت ها، وضعیت و مطالبات اصناف و بازاریان سوادکوه پرداخت.

 توحيدي نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط اتاق اصناف، بر لزوم نظارت بیشتر بر اصناف شهر زيراب  تاکید کرد.

وی در پایان با بیان اینکه پیگیری مطالبات اصناف و بازاریان سوادکوه یکی از وظایف مسئولان است؛ خاطرنشان کرد: جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی و عرضه محصولات خوراکی  با قیمت مناسب، کمک و مساعدت به آحاد مردم بویژه  قشر آسیب پذیر جامعه می باشد.

 

P1180381

P1180378

P1180373

P1180376

انتهای پیام/