logo

کد خبر : 16132
تاریخ خبر : 1394/10/14
بیانیه بسیج اصناف مازندران در خصوص شهادت آیت الله شیخ نمر
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بیانیه بسیج اصناف مازندران در خصوص شهادت آیت الله شیخ نمر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">سازمان بسیج اصناف مازندران، طی بیانیه ای اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ سازمان بسیج اصناف مازندران، طی بیانیه ای اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:


بسم‌الله الرحمن الرحيم 


مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت رهبر شیعیان عربستان، آیت الله نمر، نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراطی گری، و کینه پراکنی برخاسته از وهابیت بر حاکمیت رژیم سعودی و عمق بی‌تدبیری و ناتوانی دولت ریاض است که سرکوب و برادر کشی را راه خروج از بن بست و استیصال سیاسی خود دانسته است.


البته برای جهان اسلام ارتکاب به چنین جنایتی توسط این خاندان عجیب نیست چرا که نام رژیم آل سعود از زمان تاسیس آن توسط انگلیس خبیث با کشتار، تجاوز و ایجاد شکاف بین امت واحده اسلامی همراه و عجین بوده و در تمام مواقف حساس صده اخیر، خنجر مسموم پادشاهان مفلوک و منفور این خاندان بر قلب جهان اسلام فرود آمده و پناه امنی برای دوام و بقای رژیم اسرائیل بوده است.

 


ما مسئولیت مستقیم این جنایت ننگین را متوجه آمریکا و هم پیمانان آن می دانیم که به صورت مستقیم از رژیم سعودی حمایت می کنند و بر جنایات بزرگ این رژیم علیه مردم خود و ملت های منطقه سرپوش می گذارند و از تجاوزگری آن حمایت می کنند. امری که ثابت می کند شعارهای آنها در خصوص آزادی، مردم سالاری و حقوق بشر حرف های یاوه و دروغی بیش نیست و کسی در امت ما فریفته آن نمی شود.


این بیانیه در پایان با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، امت اسلامی و جامعه اصناف و بازاریان کشور،  تاکید بر ضرورت اعتراض فراگیر آحاد ملل و جوامع اسلامی و نیز آزادیخواهان و حق طلبان عالم علیه آل سعود آورده است:بی شک به فرموده مقام معظم رهبری "مدظله العالی" خون به ناحق ریخته‌ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/