logo

کد خبر : 16107
تاریخ خبر : 1394/10/13
بیش از ۲۸۰ هزار مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالا و خدمات در مازندران
در ? ماهه امسال صورت گرفت

بیش از ۲۸۰ هزار مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالا و خدمات در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در ۹ ماهه گذشته بیش از ۲۸۱ هزار مورد بازرسی از بخش&zwnj;های مختلف کالا و خدمات در سطح مازندران صورت گرفت.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسین اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: در 9 ماهه گذشته بیش از 281 هزار مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالا و خدمات در سطح مازندران صورت گرفت که ماحصل این بازرسی‌ها به تشکیل حدود یک‌هزار و 560 فقره پرونده و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی استان شد.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت در بخش آرد و نان نیز بالغ بر 15 هزار و 420 مورد بازرسی صورت گرفت و پرونده 953 واحد متخلف مرتبط این بخش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در 9 ماهه امسال 4 هزار و 812 مورد گزارش از شهروندان استان به ستاد خبری در شهرستان‌های مختلف مازندران دریافت شده که عمده گزارش‌ها از طریق خط تلفن 124 بوده و تمامی این گزارش‌ها مورد پیگیری قرار گرفت.

اصغرزاده در پایان گفت: شهروندان مازندران در صورت مشاهده تخلف و شکایت می‌توانند مراتب را از طریق سامانه تلفن 124 به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.