logo

کد خبر : 16074
تاریخ خبر : 1394/10/10
موافقت کمیسیون نظارت با برگزاری مجدد انتخابات اتحادیه آلومینیوم کاران ساری
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

موافقت کمیسیون نظارت با برگزاری مجدد انتخابات اتحادیه آلومینیوم کاران ساری

<p><span style="font-size: larger;">با موافقت کمیسیون نظارت با برگزاری مجدد انتخابات در اتحادیه آلومینیوم کاران ساری، این اتحادیه از انحلال و ادغام با اتحادیه همگن رهایی یافت.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ با موافقت کمیسیون نظارت با برگزاری مجدد انتخابات در اتحادیه آلومینیوم کاران ساری، این اتحادیه از انحلال و ادغام با اتحادیه همگن رهایی یافت.

بر اساس این گزارش، در پی ابطال انتخابات اتحادیه آلومینیوم کاران از سوی هیات اجرایی در نوبت اول و متعاقبا انصراف داوطلبان در انتخابات دوم و به حد نصاب نرسیدن تعداد قانونی داوطلبان، برابر قانون این اتحادیه می بایست منحل و با اتحادیه همگن ادغام شود.


در جلسه مجمع عمومی هیات مدیره اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی ساری که جهت انتخاب و معرفی اتحادیه همگن به کمیسیون نظارت جهت اجرای مصوبه قانونی برگزار شد؛ اعضای این اجلاسیه ضمن انتخاب اتحادیه مصنوعات فلزی به عنوان اتحادیه همگن، خواستار تجدید نظر و مهلت مجدد جهت برگزاری انتخابات به اتحادیه آلومینیوم کاران شدند.


این گزارش حاکی است در پی درخواست جمعی تمامی روسای اتحادیه های صنفی ساری به کمیسیون نظارت، جلسه ای در خصوص بررسی این درخواست و تصمیم گیری در خصوص اتحادیه آلومینیوم کاران برگزار شد.


اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری در خصوص نتیجه نهایی این جلسه به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه پس از طرح موضوع  و در نظر گرفتن سابقه این اتحادیه و درخواست روسای اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف مرکز استان، با نظر مساعد ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت، با تجدید برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه آلومینیوم کاران موافقت شد.


گفتنی است بر اساس این تصمیم، فراخوان برگزاری این انتخابات در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/