logo

کد خبر : 16071
تاریخ خبر : 1394/10/10
ارزش معاملات ۲ هزار میلیارد ریالی در تالار بورس مازندران
مدير بورس منطقه‌اي مازندران اعلام کرد

ارزش معاملات ۲ هزار میلیارد ریالی در تالار بورس مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مدیر بورس منطقه&zwnj;ای مازندران گفت: ارزش ریالی معاملات در تالار بورس استان از ابتدای سال&zwnj;جاری تاکنون، به بیش از ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال رسید.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: در هفته منتهی به چهارشنبه 9 دی‌ماه‌ جاری، در چهار روز معاملاتی، 17 میلیون و 43 هزار و 788 سهم به مبلغ بیش از 29 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای مازندران داد و ستد شد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی سهام خریداری‌‌ شده 16 میلیارد ریال و ارزش فروش سهام 13 میلیارد ریال بود.

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه ارزش ریالی معاملات در تالار بورس استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، به بیش از 2 هزار و 70 میلیارد ریال رسیده‌ است، خاطرنشان کرد: متوسط ارزش معاملات روزانه نیز در مدت مشابه 17 میلیارد ریال بوده‌ است.

جعفری تصریح کرد: در این هفته سهام شرکت‌های آذرآب، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، قند نیشابور، کشاورزی و دامپروری مگسال و لبنیات کالبر بیشترین ارزش معاملات استان را به خود اختصاص دادند.

وی با اعلام اینکه 55 درصد از کل سهام مبادله‌ شده در این هفته مربوط به خرید و 45 درصد مربوط به فروش سهام بوده است، گفت: شاخص قیمت نیز با 270 واحد افزایش نسبت به هفته‌ قبل، به 61 هزار و 691 واحد رسید.