logo

کد خبر : 16069
تاریخ خبر : 1394/10/10
برگزاری دوره آموزشی سه روزه موفقیت کسب و کار در میاندورود
مدير کميته امداد مياندورود خبر داد

برگزاری دوره آموزشی سه روزه موفقیت کسب و کار در میاندورود

<p><span style="font-size: larger;">&nbsp;مدیر کمیته امداد میاندورود از برگزاری دوره آموزشی سه روزه موفقیت کسب و کار در میاندورود خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار میانخبر، با بیان اینکه رویکرد اصلی فعالیت‌های کمیته‌امداد توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی خانواده‌ها است از برگزاری دوره آموزشی سه روزه موفقیت کسب و کار در میاندورود خبر داد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی با حضور تعداد 20 نفر از مجریان طرح‌های خود اشتغالی این نهاد در 16 ساعت در طی 3 روز با موضوع عوامل و موانع موفقیت در کسب و کار برگزار شد.

مدیرکمیته امداد میاندورود خاطرنشان کرد: در این کارگاه همچنین به بررسی موانع و مشکلات پیش روی اجرای طرح‌های اشتغال و راه‌حل‌های رفع آن پرداخته و مجریان طرح‌ها را با جدیدترین روش‌های علمی و تجربی توسعه اشتغال پایدار آشنا کردند.

ابراهیمی در ادامه با تاکید بر ارتباط دائم و موثر کارشناسان حوزه خودکفایی و اشتغال کمیته امداد با مجریان طرح‌ها، پیگیری و نظارت مستمر جهت نگه‌داری طرح‌ها و توسعه ظرفیت تولیدی و خدماتی این طرح‌ها را امری ضروری دانست.

وی با تاکید بر بروزرسانی دانش کارآفرینان و صاحبان مشاغل در عصر اطلاعات امروز، تولید محصول مورد انتظار مصرف‌کنندگان و جذب بازارهای هدف را در گرو آشنایی با قوانین کسب و کار و تجارت نوین دانست و گفت: این امر جزء در سایه آموزش مستمر و برقراری ارتباط بین محیط کسب و کار و دانشگاه میسر نیست.

 

انتهای پیام/