logo

کد خبر : 16068
تاریخ خبر : 1394/10/09
گرانفروشی همچنان در صدر آمار شکایات مردمی در مازندران
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

گرانفروشی همچنان در صدر آمار شکایات مردمی در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> گران فروشی با 3 هزار و هشت مورد، کم فروشی و تقلب با 905 مورد، عدم درج قیمت با 625&nbsp; مورد و عدم صدور فاکتور با 164 مورد به ترتیب بیشترین آمار شکایت های دریافتی از سوی مردم، گزارش شده است.<br /> </span></p>

حسین اصغرزاده پیش از ظهر امروز، در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: طی 9 ماه نخست سال جاری 4 هزار و 812 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران دریافت شد.      

وی افزود: از این تعداد گزارش، 3 هزار و 507 مورد به صورت تلفنی،181مورد به صورت حضوری و یک هزار و 124 مورد به صورت کتبی  بوده است.

 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بیش از 95 درصد گزارش های دریافتی رسیدگی شده است؛ خاطرنشان کرد: از این میزان، 2 هزار و 547 مورد منجر به کشف تخلف شده است.

 



 اصغر زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص بیشترین آمار شکایات مردمی به این سازمان اظهار کرد: گران فروشی با 3 هزار و هشت مورد، کم فروشی و تقلب با 905 مورد، عدم درج قیمت با 625  مورد و عدم صدور فاکتور با 164 مورد به ترتیب بیشترین آمار شکایت های دریافتی از سوی مردم، گزارش شده است.


 مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان اذعان کرد: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی مربوط به فعالان صنوف خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، پوشاک، حمل و نقل مسافر، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، مرغ، تلفن و موبایل، لوازم خانگی، تعمیر خودرو وگوشت بوده است.


انتهای پیام/