logo

کد خبر : 16066
تاریخ خبر : 1394/10/08
ساخت شهرک بازی و احیای واحدهای تجاری مجتمع نگین دریا در ساری
اختصاصي/ در آينده اي نزديک صورت خواهد پذيرفت؛

ساخت شهرک بازی و احیای واحدهای تجاری مجتمع نگین دریا در ساری

<p><span style="font-size: larger;">در آینده ای نزدیک شاهد ساخت شهرک بازی و راه اندازی واحدهای تجاری مجتمع نگین دریا در ساری خواهیم بود.</span></p>

یک منبع آگاه در گفت و گو با  خبرنگار مازند اصناف گفت: طبق مذاکرات انجام گرفته با سرمایه گذاران داخلی، در آینده ای نزدیک، شاهد ساخت شهرک بازی و راه اندازی واحدهای تجاری مجتمع نگین دریا در ساری خواهیم بود.

وی افزود: طی مذاکرات ابتدایی که با یک سرمایه گذار غیربومی انجام گرفته شده است، مقرر شد تا این سرمایه گذار با اجاره 150 واحد تجاری این مجتمع از مالکان، به احیا و راه اندازی تمامی واحدهای این مجتمع بپردازد.

این منبع آگاه با بیان اینکه طبقه فوقانی این مجتمع، شامل یک سالن هزار متری و سرپوشیده است؛ خاطرنشان کرد: یک سرمایه گذار شیرازی نیز طی مذاکراتی اعلام کرده است قصد دارد تا با سرمایه گذاری 5 میلیارد تومان در این فضا، به ساخت شهرک بازی اقدام کند.





گفتنی است مجتمع نگین دریا در کیلومتر 7 جاده فرح آباد (دریا) ساری واقع شده است.

شایان ذکر است مدیران و مالکان این مجتمع که دارای 170 واحد تجاری در طبقه همکف و 30 واحد تجاری در طبقه اول است؛ برای خروج از رکود چند ماهه این مجتمع، اقدام به اتخاذ تمهیداتی کرده اند که امیدواریم شاهد نتایج موفقیت آمیز ان در آینده ای نزدیک باشیم.


انتهای پیام/