logo

کد خبر : 16016
تاریخ خبر : 1394/10/06
مردم نگران ورود برنج های آلوده به بازار نباشند
اختصاصي/ رئيس سازمان غذا و دارو:

مردم نگران ورود برنج های آلوده به بازار نباشند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پلمپ انبارهای برنج در 4 استان کشور، تصریح کرد: در خصوص وجود برنج های آلوده در بازار، جای هیچ نگرانی نیست.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛رسول دیناروند در گفت و گو با اخبار 20:30 در خصوص حرف و حدیث های این روزها و دل نگرانی های مردم در خصوص ورود برنج های آلوده به بازار کشور گفت: برنج در مرحله واردات به کشور طبق ضابطه های قانونی از سوی سازمان غذا و دارو و ارگان های ذیربط کنترل می شود.

وی افزود: بدون شک و تردیدی برنج هایی که از مبادی رسمی وارد کشور می شوند، با نظارت و کنترل دقیق از سوی مراجع ذی صلاح، هیچ گونه مشکلی ندارند.

رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص ورود برنج های انباری و تاریخ مصرف گذشته اظهار کرد: ورود این برنج ها از انبارها به بازار نیاز به مجوز از سوی سازمان غذا و دارو دارد و این برنج ها پس از نظارت و بررسی اگر مورد تایید قرار بگیرند، اجازه ورود به بازار را خواهند داشت.

دیناروند در پایان با اشاره به پلمپ انبارهای برنج در 4 استان کشور، تصریح کرد: در خصوص وجود برنج های آلوده در بازار، جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/