logo

کد خبر : 16001
تاریخ خبر : 1394/10/04
رفع موانع تولید صنایع مازندران؛ دغدغه‌ مهم کارگروه تسهیل
اختصاصي/رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد

رفع موانع تولید صنایع مازندران؛ دغدغه‌ مهم کارگروه تسهیل

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی صنایع مازندران از جمله دغدغه&zwnj;های مهم در کارگروه تسهیل برشمرد.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید عصر دیروز و با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، محمد محمد پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جعفر احمدی فرماندار نکا در شهرک صنعتی این شهر و در محل شرکت صنایع غذایی حلاوت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محمد محمدپور در این جلسه با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل رسمی و با هدف گره‌گشایی دنبال شود، گفت: رفع مشکل بیکاری در گرو حمایت از تولیدکنندگان است و در این راستا ما با تمام توان تلاش می‌کنیم و ستاد تسهیل نیز گره‌گشایی موانع تولید را در دستور کار خود دارد.

وی با تاکید به رفع موانع تولید پیش روی تولید کنندگان نکا تصریح کرد: برنامه‌های مورد نظر شهرک صنعتی نکا در سه ماهه پایانی سال جاری با اولویت‌سنجی و ارائه پیشنهادات برای سال آینده، با هماهنگی فرماندار این شهرستان، به کارگروه تسهیل ارائه شود تا برای اجرایی شدن آن برنامه‌ریزی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی صنایع مازندران از جمله دغدغه‌های مهم در کارگروه تسهیل برشمرد و اذعان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه، شاهد رشد و شکوفایی همه‌جانبه در صنایع استان و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان باشیم.

 
گفتنی است در ادامه این جلسه، مشکلات صنایع مختلف شهرک صنعتی نکا با حضور صاحبان و مدیران این مراکز تجاری، تولیدی و اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/