logo

کد خبر : 15967
تاریخ خبر : 1394/10/02
گشایش نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی

گشایش نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">نمایشگاه چاپ و بسته بندیبیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  شرکت ها و نمایندگان خارجی از آلمان، چین، دانمارک، ژاپن، کره، ایتالیا، سوئد، اتریش، فنلاند، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، تاوان، تایلند، هند، عراق، پاکستان، سوییس، برزیل و تاجکستان در این نمایشگاه حضوردارند.



در مراسم افتتاح این نمایشگاه، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران، سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون صنعت معدن و تجارت، شماری از نمایشگاه مجلس شورای اسلامی و جمعی از تولیدکنندگان داخلی و خارجی و فعالان فرهنگی حضور داشتند.



بیش از ۱۹ هزار متر مربع سالن وغرفه به بخش داخلی و بیش ۲ هزار متر مربع به بخش خارجی اختصاص یافته است.



از مجموع ۷۵۰ شرکت داوطلب شرکت در نمایشگاه امسال چاپ و بسته بندی، بالغ بر۱۳۰ شرکت خارجی هستند که قریب به اتفاق آنها به واسطه داشتن نمایندگانی در ایران بصورت غیر مستقیم – در نمایشگاه امسال حضور دارند.


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته ۲تا۵ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در ۱۴ سالن برگزار می شود.

 

 

 

 

 

اصناف ایران