logo

کد خبر : 15712
تاریخ خبر : 1394/09/21
مرتضی هاشمپور مدیر برتر جهادی در همایش توسعه ملی کشور شد
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

مرتضی هاشمپور مدیر برتر جهادی در همایش توسعه ملی کشور شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مرتضی هاشمپور در همایش مدیران جهادی توسعه ملی کشور، موفق به اخذ تندیس مدیر برتر کشور شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ همایش مدیران جهادی توسعه ملی جمهوری اسلامی ایران در تالار ابوریحان بیرونی مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران و با معرفی 21 مدیر برتر کشور برگزار شد.


این همایش ملی  با هدف بررسی چالش ‌های پیش روی تحقق سیاست ‌های کلی توسعه ملی در کشور، ارائه تجربیات علمی و عملی در این حوزه و تقدیر از مدیران برتر این عرصه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مرتضی هاشمپور رئیس اسبق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و همچنین شرکت شهرک های صنعتی استان که هم اکنون در سمت مدیرعامل شرکت احداث صنعت کشور فعالیت دارد، در جمع مدیران برتر این همایش قرار گرفت و از وی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ما، هاشمپور در بخشی از این همایش و در جمع حاضران به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر صنعت سیمان با 72 کارخانه و حدود 96 کوره با ظرفیت 79.4 میلیون تن در سال در حال فعالیت است.




وی افزود: در حال حاضر و در عرصه جهانی، ایران دارای رتبه چهارم جهانی در زمینه تولید سیمان، رتبه ششم در زمینه مصرف و رتبه اول در زمینه صادرات را داراست.


مدیرعامل شرکت احداث صنعت کشور خاطرنشان کرد: هم اکنون کشور در حال ساخت 17 کارخانه سیمان جدید با مجموع ظرفیت تولید بالغ بر 10 میلیون تن بوده که ظرفیت تولید کل کشور را به حدود 90 میلیون تن می رساند.


مدیر برتر ملی همایش توسعه ملی کشور با بیان اینکه هم اکنون عرصه اقتصادی کشور شاهد گفتمانی جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی » است که گویای چشم اندازی کلان در جریان اقتصادی کشور و اقدامی اساسی در راستای این چشم انداز است؛ تصریح کرد:  اقتصاد مقاومتی به معنای تشخیص حوزه های فشار یا تحریم و سپس تلاش برای کنترل و خنثی سازی و تبدیل این تهدیدها به فرصت بهبود است که مقدمه آن مشارکت مردمی و عزم مدیریتی مبتنی برعقلانیت و تدبیر و جهاد است.


هاشمپور در پایان با بیان اینکه ایران طی چند دهه توانست از کشوری وارد کننده سیمان به رده های برتر جهانی دست پیدا کند، تاکید کرد: تحریم ها به مثابه وزنه هایی سنگین موجب آزار و ناراحتی شد اما نتوانست در مقابل اراده راسخ رهبر و ملت و همچنین مواجهه با خودباوری و ایمان به اهداف متعالی، مسیر پیشرفت کشور را متوقف کند.


به گزارش خبرنگار ما، محمد اسماعیل ابراهیم زاده رئیس شرکت گاز مازندران نیز یکی دیگر از مدیران مازندرانی منتخب در جمع مدیران برتر کشور قرار گرفت  و از وی تجلیل شد.







انتهای پیام/

مجتبی قربانی