logo

کد خبر : 15665
تاریخ خبر : 1394/09/17
دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با هیات فعالان اقتصادی و تجاری سوئد
اختصاصي/ صبح امروز انجام گرفت؛

دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با هیات فعالان اقتصادی و تجاری سوئد

<p><span style="font-size: larger;">&nbsp;صبح امروز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با گروه فعالان اقتصادی و تجاری از کشور سوئد دیدار کرد.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ صبح امروز، محمد محمد پور با هیات فعالان اقتصادی و تجاری از کشور سوئد دیدار کرد.

 بر اساس این گزارش، در این نشست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در حال حاضر ظرفیت‌های خوب و حتی عالی در حوزه صنعت و معدن در مازندران فراهم است که می‌تواند زمینه سرمایه گذاری خارجی و توسعه صادرات را فراهم سازد.

  وی تاکید کرد: یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان کاهش هزینه های تولید واحدهای تولیدی و توسعه تکنولوژی و بروز کردن ماشین آلات می باشد که برای حفظ بازار رقابت، کاهش هزینه های تولید یکی از فاکتورهای مهم می باشد.

به گزارش خبرنگار ما،
در این جلسه توافقات لازم در جهت سرمایه گذاری و ورود تکنولوژی نوین اروپا در زمینه های صنایع معدنی، چوب و کاغذ و صنایع تولیدی، آرد، آجر ماشینی پکیج، دستگاه های سنگبری و ورود ماشین آلات از طریق فاینانس و استفاده از بورس اروپایی در جهت سرمایه گذاری با همکاری شرکت های بزرگ دولتی ایمیدور و صنایع چوب و کاغذ منعقد شد.

 

گفتنی است در این دیدار که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران صورت پذیرفت تنی چند از تولید کنندگان و صاحبان معادن استان با مشاران سرمایه گذاری از کشور سوئد به گفت و گو پرداختند.

 

انتهای پیام/