logo

کد خبر : 15664
تاریخ خبر : 1394/09/17
بازدید معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از 3 اتحادیه صنفی ساری
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بازدید معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از 3 اتحادیه صنفی ساری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت مازندران از سه اتحادیه نانوایان، طلافروشان و خرازان ساری بازدید کرد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت مازندران از سه اتحادیه خبازان، طلافروشان و خرازان ساری بازدید کرد.

 


بر اساس این گزارش، در این بازدید که از سه اتحادیه نانوایان، طلافروشان و خرازان ساری انجام شد، با حضور ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت مازندران، محمد باقرعبدالرحیمی رئیس اداره اصناف و تشکلها، اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری و مجتبی پیرزاده نماینده اتاق اصناف ساری همراه بود.

 

ابراهیم یعقوبی در این دیدار گفت: نظارت دقیق بر اتحادیه ها و عملکرد اعضاء جهت رعایت موازین قانونی و نیز رعایت حقوق مصرف کنندگان  مورد انتظار می باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت مازندران خاطرنشان کرد: اتحادیه های صنفی از مهمترین ارکان قانون نظام صنفی محسوب گردیده و نقش اعضاء هیات مدیره به عنوان منتخبین اعضاء اتحادیه ها، نقش کلیدی در نظارت عالیه بر اعضاء و اجرای قوانین است.



 گفتنی است در این دیدار، هیات مدیره اتحادیه های صنفی با طرح مشکلات خود در مرکز استان خواستار حل و فصل آن شدند.