logo

کد خبر : 15646
تاریخ خبر : 1394/09/17
بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از 2 واحد صنعتی در جویبار
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت جويبار خبر داد

بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از 2 واحد صنعتی در جویبار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از دو واحد فعال صنعتی در جویبار، بازدید کرد.<br /> </span></p>

محمود فیروزجایی لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت:  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از دو واحد فعال صنعتی در جویبار، بازدید کرد.

وی افزود: در این دیدار که با حضور محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) مازندران، جهانگیر بای لاشکی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت مازندران، محمدرضا ودادیان سرپرست بانک صنعت و معدن مازندران و نیز تعدادی چند از کارشناسان و فعالان این حوزه در استان همراه بود، مشکلات و چالش های این دو واحد صنعتی در جویبار مطرح و بررسی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار با بیان اینکه در بازدید از دو کارخانه صنعتی فولاد جویباران و فولادسازان جویبار موضوعاتی نظیر محیط زیست، نحوه بازاریابی و فروش تولیدات، کارآمدی و رفع موانع تولید، پیش بینی های تولید و طرح توسعه و... مورد بررسی قرار گرفت؛ خاطرنشان کرد: در این دیدار مقرر شد تا مشکلات این دو کارخانه در بخش های گوناگون نظیر مشکلات این واحدها در بانک صنعت و معدن و شرکت شهرک های صنعتی با توجه ویژه ای مرتفع شود.


گفتنی است این دو واحد صنعتی در جویبار تولید کننده مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه، توری جوشی، توری حصاری، توری پرسی (فنس ) و ... می باشند.

انتهای پیام/